Babywatcherern ligger på posten.. :)

HanneHM

Gift med forumet
Så nå var det bare å stikke bort og hente den.. [8D]

Er over 9 uker på vei nå, så det er jo ikke så veldig lenge til jeg kan høre hjertelyd, gleder meg!! [:D]

På babywatcher.com, eller noe slikt.. [8D] Gjennom nettbutikken til babywatcher hvertfall..

Gleder meg til å høre hjertelyden! [:)] Kan vel ikke bruke den så mye da, jeg får ta opp lyden, så jeg får hørt den når jeg vil! [8D]

Ja, jeg hører enkelte sier det der.. Og det er nok mange som blir opphengt og, men heldigvis tar jeg ting ganske så med ro denne gangen, så det går nok fint for min del! [:)]

Er det mulig å finne ut selv om det er flere enn en inni der med en slik?

Jeg vet ikke, det kan jo lett være flere inni der.. Men da skulle jeg kanskje begynt å fått mage nå??

Mannen min syns ikke så mye om den babywatcheren han heller, men så sleit han med å finne noe til bursdagen min, så da fikk jeg kjøpe meg den!! [;)] [:D]

Nei, det er jammen ikke lett å si.. Har aldri fått mage fort jeg da. Med nummer 1 vistes det ikke før jeg var 6 mnd på vei, eller noe rundt der hvertfall, og med nummer 2 husker jeg ikke, men tok tid da og.
Siden magen min er dønn flat denne gangen, så ser jeg hvertfall minikul snart da, og det gleder jeg meg til!

Lurer veldig på om jeg skal prøve denne maskinen i dag jeg altså, eller om det ikke er noen vits..?
Kan sjekke litt om hvor tidlig andre har hørt noe med en slik, syns jeg så at noen var 8 uker på vei..

Kan prøve å finne den i kveld, og om jeg finner den skal jeg se om jeg klarer å ta et opptak, vil jo gjerne dele!! [:D]

Er så spent på dette jeg nå! Men, må ikke bli for giret da... [:D]

Det må du gjøre og da... [;)] [:D]

Å, nå gleder jeg meg bare mer og mer her!! [:D]

Er så glad for at jeg har dette forumet, spesielt siden jeg kommer til å være mye hjemme i dette svangerskapet også.

Jeg har jo blitt sykemldt nå, så regner med jeg kommer til å tilbringe mye tid her.. Orker ikke være så mye på de andre forumene mine, artigere her! [:D]

Ja, har aldri vært innom dette forumet før jeg.. Jeg visste jo det var her med nummer en og to og, men var aldri innom. Godt jeg fant ut at jeg skulle ta meg en tur denne gangen da! [:D]

Ojojoj, nå blir jeg hvertfall giret!!

Har ikke hentet den enda jeg da, min kjære skal gjøre det i ettermiddag, det pissregner her, så jeg får meg bare ikke til å gå ut.

Så lenge du snakker skikkelig om det til legen så ordner det seg nok!! [:)]

Hehe, jeg regnet med det.. [;)] Sånn er det her og, men jeg vet jammen ikke om jeg vil inn så tidlig..
Vente noen uker til hvertfall. [:)]

så spennende. Jeg har også min liggende her. Kjøpte i forrige svangerskap. Kjempe genial. Så nå nå skal jeg bare vente to uker før jeg skal lytte etter hjertelyden til bebisen :D

Oki! Kanskje fordi vi aldrig har vært med på dette før at det frister med tidlig UL, og fordi jeg syns det er VELDIG mange her inne som har fått det ? Virker som det er mer og mer normalt!?

Ja, det skjønner jeg. Jeg var ikke tidlig med nummer 1, med nummer 2 så var jeg inn rundt uke 12 tror jeg, dette var fordi legen ville finne ut av terminen, siden jeg ikke hadde fått mens enda etter nummer 1.. Jeg ba ikke om det selv engang, visste ikke at det var en mulighet tror jeg.
Hadde vært gøy denne gangen, men vi skal jo på den vanlige, og på 3d, så jeg regner med at det holder. [:)]

Jeg skal også gjøre det i Trondheim, er bare 30 min unna meg da men. Skal dere på medicum eller?

Hehe, Medicus mente jeg ja.. [8D]

Haha, Levanger er vel ikke akkurat sommerland??? [8D]

Det tar vel en 40 minutter for oss tror jeg, spørs på trafikk. Jeg jobber på Tiller, og han på Heimdal, så vi kjører jo den strekningen hver dag uansett. Bor 20 min unna Melhus sentrum.

Ikea ja.. *grøss*

Takler ikke være der jeg. Holder meg til alt som er på Tiller igrunn, holder i massevis for meg! [:D]

Når skal du bestille time på medicus?

Jeg vet ikke, det står jo på siden til Medicus at en bør ta det rundt uke 22?? Syns kanskje det er litt sent jeg?

Ja, det er sant.. Hmm, tror jeg ringer rundt samme tid jeg da! [8D]

Kanskje vi bumper på hverandre.. [:D]

Back
Topp