BabyWatcher

Zoobles

Forelsket i forumet
http://www.babywatcher.no/

Noen som har tenkt å invistere i en sånn? kunne godt tenkt meg en, men er redd jeg skal bli hysterisk om jeg ikke finner hjertelyden en dag.. legen min sa at det ikke var lurt, men har en veninne som har sånn, hun synst det var veldig greit å ha!

vittig at du spør akkurat no=) sendte nettopp ei facebook meldig til ei e vet hadde en sånn når hun var ggravid,å om den var til salgs=))) skal ha om ho skal selge=)hvorfor var ikke de lurt ifølge legen?? skulle tro dem va gla for at de finnes slike produkt.. dei blir vel neringt av bekymra gravide hver dag pga mangel på bevegelse osv..

fordi at han mente man kan fort bli hysterisk! av og til ligge babyen sånn at det er vansklig å finne hjertelyden,da er det mangen som får panikk og drar til legen m,ed en gang, at det er et apparat profesjonelle skal bruke..
Men jeg vil ha! hehe...

Jeg tror igrunn jeg har lyst på en jeg.... [:)] Selv om det er mange blandede meninger der ute. [8D]

Jeg har fra forrige svangerskap.
Syns det er betryggende å ha, om det skulle skje noe som gjør meg usikker.
Ikke sikkert man kommer inn til lege og ul på 1-2-3.

Brukte den nesten ikke med snuppen, men syns det var veldig realt å ha, sånn i tillfellet[;)]

hadde til mine 2 barn!!
veldig greit synes jeg ..

men solgte den siden,, det var lenge til vi skulle ha nr 3.. men.. slik gikk det ikke[:D]

Back
Topp