Babywatcher

C78

Glad i forumet
Noen som har prøvd denne? Er bare nysgjerrig på den, har hørt den skal være bra. Kan høre hjertelyd fra babyen allerede fra uke 12. Noen som vil dele sine erfaringer?

sniker meg inn hit for å svare!
jeg har denne, og jeg er superfornøyd.
tror ikke jeg fant hjertelyden før uke 13, kanskje det var 14?!
men nå hører jeg den masse, må lete litt for å finne den da, men når jeg finner den så er det fryktelig gøy[:)]
tok opp lyden og sendte den som mms til vordene besteforeldre, gjett om de var stolte da[:D][:D][:)]

åhhh stilig. hvem selger slike?
pris?

Kan gå på babywatcher.no, eller søk på google. Er ganske dyr; i overkant av 1000 kr. Kan jo kjøpe brukt, jeg forsøker å finne noen som selger brukt..............

fant den. åhhhh har lyst på!!!! [:)]
jah litt dyr var den jo. men noen må jo ha en brukt di ikke trenger lenger......

Hei..har den og er superfornøyd...var hos legen rett etter 11 uker og da fant han hjertelyden..så gikk jeg hjem ogprøvde..og fant den selv!! var så gøøøy!!!!!  Kan anbefale denne..syns den fortjener hver krone jeg da...men det er jo meg igjen...skal til legen igjen om en time og gleder meg! legen min har miniultralyd som jeg ser på hver gang!!!

Jeg kjøpte brukt Babywatcher på www.finn.no til ca 500 kroner. Det ligger stadig noen ute til salg, men vær kjapp, for de blir fort solgt!

Jeg var 12+5 første gangen jeg prøvde. Hørte ingen hjertelyd, bare masse støy fra magen, men fikk opp tall i displayet som tilsvarer fosterets hjertefrekvens. Prøvde igjen i går, og det samme skjedde da. I følge gynekologen min kan det ta flere uker før man hører hjertelyden, alt etter hvordan fosteret og livmoren er plassert i magen og antakelig også etter hvor mye fett man har på magen. Selv er jeg relativt normalvektig, men vet at jeg har bakoverbøyd livmor. Gynekologen strevde også litt med å få et skikkelig ultralydbilde da han tok utvendig ul på meg 12+4.

Siden jeg har mistet 3 ganger tidligere syntes han det var en god idé for meg å bruke en Babywatcher når jeg sliter med optimismen. Men den må brukes med måte, fordi strålingen fra en slik doppler er sterkere enn den man utsettes for ved vanlig ultralyd.

jeg kjøpte min babywatcher brukt finn.no
synes de er veldig dyre til fullpris

en sånn vil jeg ha[:)]må være litt betryggende å ha...husker vertfall fra sist gang,da var det av og til jeg lurte på om det var liv inni der,hvis det var en dag hun var rolig

sniker meg inn jeg også for å fortelle at det finnes en billigere variant her; [link=http://mammaogmeg.no/product_info.php?products_id=28]http://mammaogmeg.no/product_info.php?products_id=28[/link]
Har ikke prøvd den selv, men vurderte en stund å kjøpe den

ORIGINAL: Nesing

Jeg venter på min Babywatcher nå, skulle ankommet for over en uke siden. Gav opp å kjøpe brukt, de ble solgt før annonsen var lagt ut omtrent. Skal selvsagt selge min når jeg er ferdig med svangerskapet, så det blir uansett ikke dyrt etter min mening. [:)][;)]

Vet ikke hvor lang tid de sier det skal ta, men vi ventet i over 3 uker...bestilte den i gooood tid sånn at jeg hadde den!! bare gled deg!!
Er enig meddeg at det er bare å selge sen brukt etterpå..blir jo liksom nesten lik pris som brukt!!!

Back
Topp