Babywatcher

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nå har jeg også kjøpt meg babywatcher jeg også![:D].
Fristelsen var for stor. Det er bare for moro da. Elsker lyden av hjerteslagene til lille gullet mitt :) :)

Jeg syntes det var litt dyrt men... Nesten 1100,- Men det er verdt det [:D][:D]

har du fått den? funker den?

Jeg bestilte den i dag, kommer vel til helgen.
Jeg har lest om flere som har den og at den fungerer[:D]

Hei hei... Jeg hører ikke til i dette forumet,(oktobergjengen) men jeg vil bare svare på om babywatchern virker...,. Og det gjør dn... Jeg har hørt lyd siden i slutten av mai... Men jeg husker ikke når jeg kjøpte dn... prøvde jo fra jeg fikk dn, men jeg har såpass mye polstring fra før på magen så det var litt vanskelig å finne hjertelyden først...[;)] Men etterhvert har det gått bedre... Nå er det bare morro... Har tatt opp lyden på telefonen min så jeg har den med meg hvor jeg enn går... [:D]

ORIGINAL: Mrsdior

hvor bestilte du/dere den fra?? [8|]

Jeg bestilte dn fra Babywatcher.com rundt 1000-lappen... Men jeg synes det er verdt det... Har hørt at det finnes billigere varianter av en sånn dopler, men vet ikke hvor....

Jeg tenkte også å bestille meg en sånn, men snakka med søstera mi, og hun sa (som sant er) at snart kjenner du liv fra babyen hver dag allikevel, og da vet du jo at alt er bra. Er jo veldig frista da, men kan spare de kronene og heller vente noen uker til bevegelsene blir mer tydelige. Da vil ikke behovet for en babywatcher bli så stort lenger.

ORIGINAL: Xitra

Jeg tenkte også å bestille meg en sånn, men snakka med søstera mi, og hun sa (som sant er) at snart kjenner du liv fra babyen hver dag allikevel, og da vet du jo at alt er bra. Er jo veldig frista da, men kan spare de kronene og heller vente noen uker til bevegelsene blir mer tydelige. Da vil ikke behovet for en babywatcher bli så stort lenger.

sant det, men sønnen min lurte meg noen ganger han. kjente ikke liv, hadde vært greit å hatt i sånne tilfeller! så slipper man å reise til legen for det!

Det var hyggelig med tilbakemelding[:D] 
Takk for det. Da gleder eg meg utrolig masse!!!

Kunne tenkt meg en sånn selv ja,ikke noen som skal selge en brukt en vel?

no har jeg også bestilt en slik[:D][:D][:D]

Back
Topp