Babyvogn. Emmaljunga

Gullegod

Første møte med forumet
Hei :) Vi har sett litt på babyvogner den siste tiden. Har snakka om SIMO men liker ikkje 2012 modellen så er egentlig blitt enige om at vi liker emmaljunga best. Er det noen som har erfaring med disse vognene? Lurer litt på kva type emmaljunga vogn vi bør kjøpe? Vogna bør være:
- solid (gjer ikkje noko om den er tung)
- Fin :)
- stor bag
- god og kjøre på vinterføre osv.

Vi har emmaljunga edge duo combi og er kjempe fornøyde!  Den er stor og tung, men har man plass til det er det verdt det. Har aldri opplevd å ikke komme frem på snøføre, og den er også veldig god i skog der det er røtter osv. Baggen er større enn diverse andre modeller iallefall, og den har holdt til mine(begge mine er veldig lange) var rett over 6 mnd med stor voksipose og det hele oppi.

Jeg har nettopp kjøpt Emmaljunga Edge Duo med sports understell, og hvis du er ikke redd for tyngden, så anbefaler jeg Edgen på den sterkeste! Sports understell er tung, men solid altså :) Fikk prøvd alle understell i butikken og den falt mest i smak (jeg var også ikke så veldig opptatt av tyngen, siden vogna er veldig solid). Bare dra til nærmeste Emmaljunga forhandler og prøv ulike understell :) koster ikke noe! Lykke til

Back
Topp