Babyverden

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hvor fikk dere vite om dette stedet? og ca når?

jeg fikk vite om babyverden av en vennine av mamma, hun sa at det var veldig mye bra skrevet om fostret og sånt, men hun nevnte aldri at det var så mange kule folk her da [;)] glad for at jeg fikk vite om babyverden [:D] vet ikke åssen jeg hadde klart meg uten [8D] og jeg fikk vite det i begynnelsen av svangerskapet [;)]

Jeg fant det da jeg søkte etter informasjon om prøving,svangerskap osv da vi hadde bestemt oss for å prøve. Har vært medlem siden mai [:D]

jeg fant det helt av meg selv[:D]
søkte på gravid på sol å da dukket denne siden opp...
og mange andre da..
men jeg likte denne best jeg...
å jammen har jeg ikke blitt helt avhengig...
lurer på om det er en slags hypnose i dette forumet som sier at du må være inne på denne siden være dag...hehe[:D][:D][:D]

når ja...
det er vel en stund siden..

Fikk vite om denne siden gjennom en venninne, da var minste mann 9 mnd.[:)]

Gjennom ei vennine, men begynte ikke å chatte før i høst.... Å koser meg[:D]

Fant siden når jeg ble gravid men har ikke brukt diskusjonsforume før i september.

fant den da jeg søkte på nett om graviditet!

Eg også[:)]

kom over det da jeg lette etter noe babygreier på nett..

Fikk tips av ei vennine.

Jeg så adressen i ei av de bøkern jeg fikk etter første kontrollen.. Så måtte jeg jo sjekke ut hva dette var[:D]

Jeg skte etter babysteder på internett når jeg gikk gravid.. og babyverden ble fort favoritten. Men skjønte ikke engang at de hadde et forum før etter jeg fikk Sander og slikt da...haha

[:)]Sønnen vår fant siden. Da han fikk vite at han skulle bli storebror,søkte han på google,med søkeord baby. Denne siden (og 1000 andre)kom frem. Så viste han de nne til meg[:D]Han leser utviklingen uke for uke selv da....

jeg søkte på alt som hadde med baby, svangerskap, fødsler, etc. når vi hadde bestemt at vi skulle bli prøvere. Helt tilfeldig at jeg ble her egentlig, men veldig koselig også!

Fant siden mens jeg gikk gravid, men ble ikke med i forumet før i august.

fikk høre det av ei venninne.marcus var noen mnd da.

Back
Topp