Babyverden vs preglife

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
Ser de appene teller forskjellig,hva blir rett :eek:på babyverden sin er jeg 8+0 idag og preglife 7+5 noen som har peiling xsmile9xsmile7

Du må på innstillinger på preglife. Den er sikkert stilt inn etter engelsk standard

Uff da skulle vel kanskje ha forklart hvirdan også.... tannhjulet oppe til høyre, min graviditet. Trykk på graviditeslenge og velg 283 dager (40 uker og 3 dager)

Den stod hvis på det,hmm tro hvorfor jeg ikke får det likt ! Siste mens var 23juli 2020 og har 28 dagers syklus :woot:

Jeg hadde siste mens 24. juli og er 7+3 i dag :) Har fått riktig uke+dager hos jordmor :)

Den stod hvis på det,hmm tro hvorfor jeg ikke får det likt ! Siste mens var 23juli 2020 og har 28 dagers syklus :woot:
Men da er du jo 7+4 i dag. Så da stemmer jo ingen av de. Stemmer termindato på appene da? Skal være 2.mai

Men da er du jo 7+4 i dag. Så da stemmer jo ingen av de. Stemmer termindato på appene da? Skal være 2.mai
Babyverden sier 29 april og preglife 2 mai:dead:tja får vente i spenning da:wtf:vært interessant å vite sånn ca i hvertfall :smiley-bounce015

Babyverden sier 29 april og preglife 2 mai:dead:tja får vente i spenning da:wtf:vært interessant å vite sånn ca i hvertfall :smiley-bounce015
Jeg har termin 1. Mai og hadde siste mens 22. Juli, 28 dager syklus. Rart at babyverden sier 1. Mai på meg og 29. April på deg da :schocked028

Jeg har termin 1. Mai og hadde siste mens 22. Juli, 28 dager syklus. Rart at babyverden sier 1. Mai på meg og 29. April på deg da :schocked028
Prøvde og oppdatere på babyverden å nå ble det rett

Back
Topp