Ser de appene teller forskjellig,hva blir rett på babyverden sin er jeg 8+0 idag og preglife 7+5 noen som har peiling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da er du jo 7+4 i dag. Så da stemmer jo ingen av de. Stemmer termindato på appene da? Skal være 2.maiDen stod hvis på det,hmm tro hvorfor jeg ikke får det likt ! Siste mens var 23juli 2020 og har 28 dagers syklus
Babyverden sier 29 april og preglife 2 maitja får vente i spenning davært interessant å vite sånn ca i hvertfallMen da er du jo 7+4 i dag. Så da stemmer jo ingen av de. Stemmer termindato på appene da? Skal være 2.mai
Jeg har termin 1. Mai og hadde siste mens 22. Juli, 28 dager syklus. Rart at babyverden sier 1. Mai på meg og 29. April på deg daBabyverden sier 29 april og preglife 2 maitja får vente i spenning davært interessant å vite sånn ca i hvertfall
Prøvde og oppdatere på babyverden å nå ble det rettJeg har termin 1. Mai og hadde siste mens 22. Juli, 28 dager syklus. Rart at babyverden sier 1. Mai på meg og 29. April på deg da