Babyverden på mobil

Daria

Betatt av forumet
Hei!

Forsøkte å laste ned appen på mobil, men syntes det virka så kronglete.
Samme med nettsiden, ikke appen liksom.

Dere andre? Er dere på mobil eller for det meste på data? Er jo så tungvint. Tar gjerne imot tips hvis det finnes en enklere måte.

Bruker nettsiden på mobilen da appen fungerte så dårlig sist jeg prøvde den. Synes det fungerer helt greit.

Bruker appen, fungerer greit [emoji4] jeg har iphone

Bruker nettleser. Likte ikke appen da den fungerte halvveis heller.

Finnes ikke app for android så bruker nettsiden på mobil. Har en snarvei rett til juli gruppa.

Bruker nettsiden via Ipad, og noen ganger på mobil :) synes det er veldig greit! Jeg har nok apper å holde styr på :rolleyes:

Gir nettleser et nytt forsøk. Bare jeg finner forumsiden, så er vel mye gjort:smiley-bounce012

Gir nettleser et nytt forsøk. Bare jeg finner forumsiden, så er vel mye gjort:smiley-bounce012

Jeg har alltid forumsiden åpen i en fane i nettleseren, så er det bare til å oppdatere den når jeg kommer innom, så ligger den klar :)

Jeg har alltid forumsiden åpen i en fane i nettleseren, så er det bare til å oppdatere den når jeg kommer innom, så ligger den klar :)

Ah, lurt. Takk :)

Jeg har også en egen fane på nettleseren på mobilen :) likte appen veldig godt sist, helt til de begynte å oppdatere den og alt ble tull.

Man kane legge shortcut til forumsiden på Hjem-skjerm på telefonen, kjekt!
Prøvde forum-app, men fikk aldri til å poste der..

Appen funker ikke. Bruker nettleser på mobil, men irriterer meg over at jeg må logge på på nytt hver gang. Var samme problemene i 2016, så dårlig at de ikke prøver å fikse det.

Det er jo kjempesmart.
Jeg har lagt en snarvei til forumet, via nettleser, på statskjermen min. Bare ett tastetrykk så er jeg inne. Blir jo akkurat som app det.

Bruker nettleser

Back
Topp