Babyverden på iphone

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Jeg tenkte her en dag at jeg skulle logge inn på babyverden fra iphonen! Men på den kunne jeg kun lese innlegg på forum, men ikke svare? Er det sånn hos alle?

Hehe, klarer knapt det jeg, bommer på alt! Men vet at flere har klart det her, så mulig du bare må prøve på nytt :)

Sannheten skrev:
Hehe, klarer knapt det jeg, bommer på alt! Men vet at flere har klart det her, så mulig du bare må prøve på nytt :)

Nei det kommer ikke opp sånn svar "knapp" en gang:/

Jeg har hørt flere ha det problemet, ja.
De med android sliter ikker med det, tror jeg.
Jeg kan sjekke senere.

Har du husket å logge deg inn da?

Det går fint å svare fra iphone, men du må logge inn og huke av for "husk meg". Jeg har ingen problemer med å bruke babyverden på min iphone :)

*Becca* skrev:
Det går fint å svare fra iphone, men du må logge inn og huke av for "husk meg". Jeg har ingen problemer med å bruke babyverden på min iphone :)

Ja jeg ligget inn, men huket ikke av for "husk meg" så da kan det jo være det som var problemet:) Tusen takk for hjelp<3

Tidligere kunne jeg både logge på og skrive på babyverden via iphonen. Det kan jeg ikke lengre. For å være fortsatt logget på bv via iphonen må jeg bruke googleappen, men jeg får ikke skrevet noe. Kjipt, opplever det med flere forum jeg er medlem i.

Har ikke iPhone men akkurat fått forumet til å funke på Android og innebygget nettleser. Ikke Opera Mini som jeg normalt bruker.

Miss Fat skrev:
Har ikke iPhone men akkurat fått forumet til å funke på Android og innebygget nettleser. Ikke Opera Mini som jeg normalt bruker.

ok, jeg får bare prøve meg frem og se om noe virker da!

Back
Topp