Babyverden når du har ferie?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg forsvinner noen dager her og der...og da er det NULL tid til internet... jeg velger å strikke, lese og sole meg istedetfor... :P

Hva med dere? Kommer dere til å være aktive på BV i sommerferien? :D

Går for det samme som deg! Legger bort mobilen endel og bare nyter sommeren! Både på ferie og når jeg jobber så er det godt å bare nyte finværet og at man er litt i feriemodus selv om man er på jobb!

Kommer nok ikke til å være så aktiv de neste seks ukene, men titter innom på app`en innimellom.

Jeg kommer nok heller ikke til å være like aktiv når ferie ukene starter. Jeg er jo stort sett her når jeg er på jobb :p Men titter nok innom appen innimellom bare for ikke å få helt abstinenser :joyful:

Haha :) jeg har lang ferie! Er denne uka alene hjemme med trolla mine. Men blir ikke like mye mobil/TV/iPad når vi er ute og farter :) jeg har ferie frem til 15.august

Jeg ble sykmeldt igjen 100% nå pga bekkenet og må begynne med fysio så her blir det nok å henge litt på forum[emoji23] skal uansett ikke ha ferie før september jeg[emoji85]

Lite aktiv her også. Bruker tiden min på ungene nå som dem har fri. Og på kveldene er jeg så trøtt at jeg ikke orker[emoji23]

Back
Topp