babyverden julebord

louisesanabere

Betatt av forumet
Hei.

Var på treff her i forrige uke og vi hadde det veldig hyggelig og bestemte oss for og ha et julebord for oss alle gravid /prøvere/osv osv tenkte egentlig og ha det i oslo men ikke bestemt sted enda!!
jeg tenkte og begynne forberedelser alt da julen nermer seg og mye skal gjøres i disse mnd..

meld dere på så skal jeg finne et koselig setd uten for mye fyll og bråk til oss som er på vannvogna( he he

men kan dere ikke bo hos noen av oss andre da?? mange som bor i oslo og omegn.. blir jo bare gøy når man ikke kjenner hverandre da!!

Jeg vil gjerne være med, men kommer ann på når det er grunnet termin.
Klem

joohooooo!!

har allerede reklamert for dette julebordet...toppen om du sjekker ut litt Louis!! Takk for sist, forresten. veldig hyggelig!!

Gleder meg til å møte deg, og mange flere på julebordet!!

klem, Mon

Lindaen vi kan dra ned å bo hos mamma og pappa... Låne bil der å ta oss hele helga der nede vet du....

takk for sist ja.. tenke at onkel donald kansje blir litt slitsomt og fult finnes så mange fine steder .. men de som vil kan sende meg en mail på : june@reklamekompaniet.no

jeg også vil, men kan neppe... elendig økonomi.......[:'(]

har lyst til å være med jeg også [:D]

tja... det kunne jo vært moro [:)]
Men det er snakk om kveldstid eller? og skal man ha med gubber og barn eller er det bare oss jenter som skal kose oss??

det er vel snakk om oss jenter, vet ikke akkurat tidspunkt, kan høre med louis når hun logger seg på[:)]

det hadde jo vært ganske gøy da [:D][:D]
Blir med jeg hvis datoen passer...

Jeg vil!!

Er med hvis datoen passer!!

M

Spørs litt hvor det blir, men jeg har lyst hvis sted og dato passer [:D]

Back
Topp