Babyverden - Hvorfor?

LittleMonkii

Forumet er livet
Hvorfor flyttes trådene hele tiden når det ikke finnes en eneste bruker som sier et eneste positivt ord om det?
Det er jo så lite liv her og når man først poster tråder og lurer på noe og trådene blir flyttet, så gidder man jo ikke å lage fler tråder om annet enn svada..

Er dere ikke interessert i å få flere brukere? Har dere vondt for å innse at omveltningen her har kostet dere ekstremt mange brukere?
Synes dere det er bedre at flesteparten bruker andre forum (for ikke å bryte reglene ved å nevne andre forum med navn) enn at de blir her?

Hvorfor ikke bare prøve en periode med litt mindre flyttekåthet og litt mer lytting til brukerne som faktisk er mye av det som holder dere i gang for så å se om det blir litt mer aktivitet og mer fornøyde brukere??

Trådene flyttes vel i hytt og pine fordi de som "jobber" her egentlig bare er (eller var iallfall) vanlige forumbrukere som får betalt internett for å jobbe litt på fritiden sin. Noen har fått litt for mye makt, og blitt maktkåt rett og slett. Og da er det jo fort gjort å flytte/slette det de selv ikke liker, og la ting de liker stå...
Men frustrerende er det uansett.

Hei.

Beklager, trodde du fikk svar på denne i går kveld.

Det finnes flere tråder om dette på teknisk, velger å kopiere et av mine tidligere svare fra i går til deg her:

Moderatorer og administratorer gjør ikke helt denne samme jobben, men alle moderatorene har like oppgaver, og alle administratorene har like oppgaver. Hvis noen føler eller tror/mener det er "trynefaktor" eller urettferdighet vil jeg svært gjerne ha en pm om konkrete tilfeller slik at jeg kan ta tak i dette.

Fordi vi tar dere på alvor og deres trivsel er viktig for oss har jeg informert alle om at nesten alle typer tråder skal få lov til å ligge på generelt til de har dødd ut før vi flytter dem videre. (Ihvertfall inntil vi får gjort noe med strukturen på forumet.) Unntaket er: Stemmesankingstråder, kjøp/salg og teknisk utfordringer/tilbakemeldinger.
     Ang. tilbakemeldinger/tekniske utfordringer - slike tråder blir ikke flyttet for å dø ut, de blir flyttet for å samle alle et sted som også er åpent for alle dere, vi gjør dette for å kvalitetssikre at alle får hjelp og svar.

Back
Topp