Babyverden fikk meg til å kaste bort penger, gitt. :p

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Da jeg var på europris idag hadde de Quality Street-bokser til litt over hundre kroner. Jeg har aldri smakt det før, men har fått med meg her inne at det visstnok er populært og en super sjokolade. Fikk med meg en av hver bit nå for å prøvesmake (ikke bare bare siden det viste seg å være 11 forskjellige biter). Jeg klarte ikke å finne noen oversikt over hvilket fyll som var i de ulike, så det fikk bli prøv og feil-metoden. Av alle de 11 typene jeg tok, var det fem-seks stykker som var totalt uspiselig, og bare en som virkelig var god (kokos, nam!).

Syns alle andre virkelig at det der er så godt? Minner meg mest om smågodt fra Europris hvor all sjokoladen har en sånn rar bismak. :p

Jeg er ikke noe veldig fan av den, men synes esken/boksen har "sjarm" om du skjønner hva jeg mener:)

De karamellene der er jo nyyyyyyyyyyyyydelige <3

Da har jeg i alle fall noe å sette fram til kaffegjester. ;)

Jeg liker et par av de, men de fleste er æsj:P

Er ikke veldig fan av de, men går ned når det ikke er annet å ta (litt for glad i sjokolade ja!)

å hva er det fornoe aldrig hørt om ? :P

Grei boks da. Men snopet er ikke no særlig :p

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Du får sette de fram til andre som kommer på kaffebesøk ;)

Det er sånn sjokolade man spiser når man er KJEMPE godtesjuk og ikke har noe annet..

Har aldri smakt det, men regner med jeg ikke hadde likt det heller. Spiser omtrent aldri sjokolade og om jeg gjør det skal det være en jeg kjenner godt (melkesjokolade eller andre kjente, "vanlige"). Synes konfekt smaker pyton og dette ligner kanskje litt? Fylt sjokolade er ofte æsj etter min mening ;).

Absolutt elsker den sjokoladen! Tror jeg spiser alle typene i boksen. Meeen
Så er ikke jeg spesielt kresen når det kommer til sjokolade heller da :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Liker bare en eller to av de sjokoladene.

Aldri hørt om

Back
Topp