babyverden da!!! (facebooksiden)

tuttifrutti

Gift med forumet
følte jeg meg ikke utilstrekkelig nok i dag, så føler jeg det jammen nå. etter å ha lest hva dere postet nå på facebook =(
kan man ikke fikse alt mulig kan man ikke bli mamma....

og "tommel opp til mammaer som noen ganger føler seg som superhelter"..

tommel ned til meg!!

tar det sikkert feil opp. men er sikkert ikke alene.

har tenkt mange ganger at jeg skal stoppe å like dere på facebook, og nå trekker jeg meg, blir bare for dumt.

Om du leser ordentlig så er det ett sitat fra Tommy og tigern! Det viser litt om hvordan barn ser på en mamma. Og ja, jeg tror de fleste barn tror at man kan alt mulig rart om man er en mamma:) jeg trodde/tror at min mor kan ALT ;)

Hei Tuttifrutti!

Er det denne du mener?
1969277_10152037306593772_1000437694_n.jpg

Har du noen gang satt ett plaster på ett kne som er vondt? Blåst på en vond finger? Strøket poden over håret bare for å kjenne det myke håret? Kan du å lage verdens beste brødskrive (som bare poden liker, og ingen andre)

Alle mammaer er superhelter, du også! I sine barns øyne er de aller fleste foreldre helter og superhelter. Fordi vi kjenner dem. Fordi vi vet hva de trenger og hva de liker!

Tommel OPP til deg! Du er den mest verdifulle for ditt barn!! Du er den aller beste mammaen!! :D

Om du leser ordentlig så er det ett sitat fra Tommy og tigern! Det viser litt om hvordan barn ser på en mamma. Og ja, jeg tror de fleste barn tror at man kan alt mulig rart om man er en mamma:) jeg trodde/tror at min mor kan ALT ;)

ja ,jeg leste det. det jeg mest reagerte på var hva babyverden skrev øverst.

mine gutter er i en periode der jeg ikke kan noe.. =( bursdagsbesøk gikk elendig, gutten min er høysensitiv, så det er store utfordringer. pluss pluss.

men meg om det, jeg liker ikke facebook siden lenger, så da slipper jeg slike oppdateringer.

Hei Tuttifrutti!

Er det denne du mener?
Vis vedlegget 80000

Har du noen gang satt ett plaster på ett kne som er vondt? Blåst på en vond finger? Strøket poden over håret bare for å kjenne det myke håret? Kan du å lage verdens beste brødskrive (som bare poden liker, og ingen andre)

Alle mammaer er superhelter, du også! I sine barns øyne er de aller fleste foreldre helter og superhelter. Fordi vi kjenner dem. Fordi vi vet hva de trenger og hva de liker!

Tommel OPP til deg! Du er den mest verdifulle for ditt barn!! Du er den aller beste mammaen!! :D

ja det er den. men teksten over har du tatt bort. ;) jeg er bare inni en periode der jeg IKKE vet hva de trenger , ikke vet hva vi skal gjøre, IKKE klarer å lage verdens beste skive osv (det du skriver)
tror nok det er flere som har det slik som oss..

men jeg ordnet det, har tenkt det flere ganger, så nå har jeg ikke babyverden på face.

jeg reagerte ikke på den hvertfall, skjønte ikke hva man kunne reagere på heller for å være helt ærlig.

Jeg synes den var koselig jeg.
Selvfølgelig føler man seg utilstrekkelig i perioder, men man er og blir for alltid mamma, ingen kan slå den. :)

Kjære du vi har alle perioder hvor man føler alt går dritt. At du bryr deg så mye viser bare hvor bra mamma du er! Håper du snart får bedre tider.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp