ma1000 Flørter med forumet Påskekyllingene 2020 27 Aug 2019 #1 Er ikke appen til babyverden tilgjengelig i AppleStore? Finner den ikke, får opp at den ikke er tilgjengelig når jeg følger linken som er her inne!
Er ikke appen til babyverden tilgjengelig i AppleStore? Finner den ikke, får opp at den ikke er tilgjengelig når jeg følger linken som er her inne!
Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP 27 Aug 2019 #2 Hei Jma000. Dette var merkelig, jeg skal undersøke saken!
Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP 28 Aug 2019 #3 Beklager sen tilbakemelding! Problemet ble fikset kjapt i går ettermiddag, så alt skal fungere nå?
ma1000 Flørter med forumet Påskekyllingene 2020 28 Aug 2019 #4 Moderator Astrid skrev: Beklager sen tilbakemelding! Problemet ble fikset kjapt i går ettermiddag, så alt skal fungere nå? Klikk for å utvide … Nå fungerer det ja, takk
Moderator Astrid skrev: Beklager sen tilbakemelding! Problemet ble fikset kjapt i går ettermiddag, så alt skal fungere nå? Klikk for å utvide … Nå fungerer det ja, takk