Babyverden appen.

mana

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
Flere som har opplevd at ting har endret seg. Jeg hadde ukebytte på tirsdager, men nå har den plutselig endret seg til mandager. Altså jeg skulle vært 11+4 i dag før det endret seg. Men nå er jeg plutselig 11+5. Termin er fortsatt den samme.

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter den siste oppdateringa ble det en dag endring tror jeg.

Ja, nå har den endret seg ja :) Nå er den lik nettutgave av bv, og hvor langt jeg er på vei der :P Før var bv appen en dag bak...

min ukebytte dag er egentlig i morgen, men her på BV er den i dag, så kan egentlig juble over å være 12 uker i dag, men jeg vet at jeg hadde mensen 1 september som var en søndag, skal jeg da liksom bytte til lørdagen bare for BV sier det? Bør vel egentlig stole på min kalender?

min ukebytte dag er egentlig i morgen, men her på BV er den i dag, så kan egentlig juble over å være 12 uker i dag, men jeg vet at jeg hadde mensen 1 september som var en søndag, skal jeg da liksom bytte til lørdagen bare for BV sier det? Bør vel egentlig stole på min kalender?
Akkurat som meg, haha! Jeg forholder meg til 12 uker i morgen søndag:)

Samme skjedde med meg! Og når jeg endret tilbake siste dag i første mens fikk jeg termindagen en dag senere. Forvirrende! Gleder meg til ul :)

Bv appen tellte jo feil før (40+2) nå teller den riktig (40+3). Så nå stemmer antall uker+dager med termin. Jeg hadde gjort det slik at det sto feil termin men riktig antall uker+dager. Godt nå når alt stemmer :)

Vel, jeg velger å stole på min kalkulator og legen sin så da er jeg 12 uker i dag :) Jippi gleder meg til UL i morgen :) :)

Back
Topp