babyverden appen - telefonnummer??

Javelin

Forelsket i forumet
jeg var inne på babyverden-appen på min telefon og gikk inn på mine instillinger der og der lå det to telefonnummer jeg aldri har hatt?!

tok dem vekk og la til mitt eget, da forsvant det ene telefonnr men det andre er der fortsatt, nå i tillegg til mitt eget :P

syns det var veldig merkelig at det lå telefonnr i mine opplysninger da dette er noe jeg sjelden eller aldri pleier å opplyse om på denslags ting og enda merkeligere ble det jo at det var nummer jeg aldri før har hatt noe som helst slags kjennskap til...

vet dere noe om dette fenomenet her?

jeg var inne på babyverden-appen på min telefon og gikk inn på mine instillinger der og der lå det to telefonnummer jeg aldri har hatt?!

tok dem vekk og la til mitt eget, da forsvant det ene telefonnr men det andre er der fortsatt, nå i tillegg til mitt eget :p

syns det var veldig merkelig at det lå telefonnr i mine opplysninger da dette er noe jeg sjelden eller aldri pleier å opplyse om på denslags ting og enda merkeligere ble det jo at det var nummer jeg aldri før har hatt noe som helst slags kjennskap til...

vet dere noe om dette fenomenet her?
Hei,

takk for info. Det har vi ikke hørt om før. Send meg gjerne bilde per pm :-)

har desverre ikke en telefon som kan ta screenshot :( men inne på appen er det mulig å ha registrert 2telefonnr, jeg har bare ett men den insisterer på at jeg har 2 xD

Under "settings" på appen? Androide eller iPhone? Jeg finner det ikke på min.

Men man blir alltid lagret med ett mobilnummer når man laster ned en app. Gjelder alle apper så vidt jeg vet.

Back
Topp