Babyverden app.

Real

Gift med forumet
Noen andre som ikke kommer inn på babyverdens app på iPhone? Jeg har ikke vært inne siden ons. Trykker på appen, men blir på en måte kastet ut igjen.

Ja, jeg også:( Prøvde å slette den og installere på nytt ,men det hjalp ikke..

Snart 4 <3> skrev:
Ja, jeg også:( Prøvde å slette den og installere på nytt ,men det hjalp ikke..

Samma her. Sletta den og installerte på nytt. Sendte meld til forum ansvarlig og hun har meldt fra til IT, så da blir det vel fikset etterhvert:)

Godt det ikke bare er meg som plages :-D Hihi.. Håper det blir fiksa fort.. Er avhengig av den jeg :p 

Min virker også. Den forteller meg at jeg er 22 uker i dag - tjohoo! :-)

Chuma skrev:

Tjohoooooo! Gratulerer:) Min virker fortsatt ikke!!!

Chuma skrev:

Tjohoooooo! Gratulerer:) Min virker fortsatt ikke!!!

Har lagt merke til det, ja.
Min fungerer ikke på iPhone, men fungerer fint på iPad.

Skal ta opp dette med IT, og så komme tilbake til dere!

Forresten så oppsto feilen når jeg oppgraderte over til iOS 6. Er det tilfellet hos dere og?

Ahhh, det kommer en ny app tilpasset iOS 6, men den er enda ikke godkjent av apple. Så snart det er i orden så vil den fungere igjen hos dere (må nok laste ned på nytt).
Men for dere som har iPad så funker den der altså! Gjør for meg!

Jeg oppgraderte på tors, så problemet ligger nok der ja:) Godt å vite!

Ja kom etter at jeg oppgraderte til iOS 6 ja.. Når vil den nye tilpassede versjon komme da?

Puddingen i magen skrev:
Ja kom etter at jeg oppgraderte til iOS 6 ja.. Når vil den nye tilpassede versjon komme da?

Såvidt jeg har forstått det så har den allerede kommet, men må godkjennes av Apple før den blir tilgjengelig. Kan ta noen dager.

(Er helt avhengig selv, sjekker jo den når jeg står opp om morgen for å se hvor langt jeg er på vei selv om jeg vet det.) 

Back
Topp