Babyverden app til iPhone...

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Hei!

Litt usikker på om det er her jeg skal poste dette, for jeg skjønner fortsatt ikke oppbyggingen av forumet helt... Men jeg prøver.

Noen andre som ikke får babyverden-appen til å fungere på iPhone?
Kjørte oppdatering på telefonen min i går, og nå har jeg på en måte bare skallet til appen. Sånn, jeg har ikonet for appen der, men når jeg trykker på den kommer første bildet opp et par sekunder, og så blir jeg "kastet" ut.
Noen som kan hjelpe meg?

Samme problemet selv, Har prøvd alt, så sendte en melding til kundeservice om dette nettopp, så får håpe de ordner opp i det så fort som mulig;)

Men jeg forsøkte å få den til på android-telefonen min, for jeg fant babyverden i googleplay.

Men, den funker ikke optimalt altså, og jeg fant jo at en problemstillingen hadde flere skrevet i anmeldelsene sine. DEt er dønn umulig å få lagret første dag i siste mens. Den bare sletter det.

Men jeg forsøkte å få den til på android-telefonen min, for jeg fant babyverden i googleplay.

Men, den funker ikke optimalt altså, og jeg fant jo at en problemstillingen hadde flere skrevet i anmeldelsene sine. DEt er dønn umulig å få lagret første dag i siste mens. Den bare sletter det.

Har du startet mobilen på ny etter nedlasting? Fungerer det da?

Den gikk tom for strøm i natt, så jeg startet den på nytt i dag ja, og det gikk ikke i dag heller, men jeg sal se på saken når jeg har fått ungene i seng, kanskje.

Testet litt igjen nå jeg, og den er egentlig enda mer ubrukelig enn før restart av telefon. Da fikk jeg i det minste VELGE en dato, men når jeg trykket "lagre" oppe i hjørnet så blanket den ut feltet. Nå lar den meg ikke engang velge, jeg trykker meg frem til rett dato, og så trykke jeg på ok/lagre/hva nå enn som står der, og da nuller den ut feltet med en gang.

Nei, dette var ikke brukbart. Satser på en update etterhvert, men forstår at det skjer mye på en gang nå.

Back
Topp