Babyverden app endring..?

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Andre som opplever at den har skifta/endra "telling"? Plutseleg er eg 27+5 i følge den og skiftar veke på laurdagar. I forrige veke skifta den veka på søndagar... Termindato er den samme. Men den mailen eg pleier å få frå BV kjem fortsatt på søndagar med "riktig" veke.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja de regner nå 40+3 istedenfor 40+2. Jeg skrev bare inn termindato istedenfor mensdato så ordnet det seg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har alltid hatt termindato der jeg (ble tull med menstermin pga rar syklus). Er dessuten kobla mot kontoen min hos babyverden. På nett og på nyhetsbrevene er jeg i dag 28+6, på appen er jeg 29+0.... virker som om appen nå bruker 40+3, mens babyverden bruker 40+2? Holder meg uansett til 40+2 jeg da, det legene og jm har brukt. ..

Det la jeg også merke til i går, ble fort litt usikker på hvor langt jeg var på vei. Har også lagt inn termindato.

Samme her, ifølge appen er jeg plutselig en dag for langt på vei. Merkelige greier..

Sent from my iPad using BV Forum

Har alltid brukt termindato, og det er den som er står der og... Tenke at når ein telle 40+3 burde eg bli ein dag "mindre" enn 1 dag "langre" :P

Jeg trodde babyverden appen var riktig så jeg syntes det var så pussig at jormødrene og legene regnet meg til å være en dag lengre på vei enn jeg mente jeg var :p

Og så oppdaget jeg i dag at appen hadde forandret det til samme som legene, så da bytter jeg plutselig uke på mandager :)

Jeg trodde babyverden appen var riktig så jeg syntes det var så pussig at jormødrene og legene regnet meg til å være en dag lengre på vei enn jeg mente jeg var :p

Og så oppdaget jeg i dag at appen hadde forandret det til samme som legene, så da bytter jeg plutselig uke på mandager :)

Når du nemne det, så stussa eg på det for ei stund tilbake og. Vart lagt inn på sjukehuset og dei rekna ein dag lengre enn BV sin app.... Hmmm, mulig eg skal bytta veke på laurdagar istede for på søndagar...

Back
Topp