Babyvennlige Ikea

Charl0tte

Gift med forumet
Hvordan gjør dere det når dere er på Ikea og de søte små er med?

Jeg ble helt overrasket over at de ikke hadde handlevogner med sånt babysete på (til og med Kiwi har jo det liksom) Det er jo så tungvint å enten sette bilstolen oppi handlevogna, eller gå med barnevogna der inne, for da får man jo ikke hatt med en vogn til alt skrotet man finner. Må nesten være to stk for å få med seg både baby og handlevogn da, og samboeren min har et hat over ikea (generelt kjøpesentre) så jeg har pleid å reise alene [8D]

Du får gratis babymat på glass på ikea forresten om man spiser der.
Men vi hadde vogn med sånn stol oppi sist gang vi var der.
Sikkert bare opptatt når du har vært der.

har brukt vogna eller lagt jr oppå dyne og teppe i handlevogna.. fungert greit.. syns ikea er veldig barnevennlig.. rene stellerom,gratis bleier og mat..
sist jeg var på slependen så spurte jeg etter en sånn handlevogn og det hadde de ikke der.. var der på mandag..
klager ikke over det i det hele tatt jeg,i og med at de er så greie..

Lilletrampepus: æsj, ikea slependen har faktisk ikke sånne vogner. Spurte etter det sist jeg var der for da hadde jeg ikke med vogna for regna med at det fantes sånne handlevogner med sete på.

Bambling: ja, jeg har sånn sele.. kanskje jeg får bruke den neste gang da [:)]

eplemos: ooioi, det visste jeg ikke.. det var jo god service da[:D]

Gekkan: hehe, hadde de da i tillegg hatt sånne handlevogner så hadde jo alt vært PERFEKT [8D]

Jeg skal ha litt store ting, og da må man jo ha sånn spesialtralle, så da nytter det ikke legge teppe oppi handlevogna for den har jo ingen kanter, men bæresele er jo et alternativ da [;)]
Sist satte jeg bilstolen oppi, men den tok jo hele vogna så da slet jeg jo med å få med meg dissa lagringskassene jeg skulle ha for kunne jo ikke legge de over Isak heller [8D]

Jeg hadde med mamma og barnevogna jeg.[:D] Så kunne en trille Emma og en trille handlevogn. Hadde blitt for lenge for Emma og sittet i bilstol. Tar jo noen timer når jeg først er på Ikea.[:)]
Men fine stellerom og stol hvor man kan sitte og amme.[:)]

Back
Topp