Babyven tar opp all plassen!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er ikke de vanlige, forventede problemene som er problemet. Det er ikke bæsjebleiene eller oppkastet eller ammingen eller våkenettene som er det egentlige problemet. Det å få barn hadde jeg gledet meg til lenge. Jeg var klar for alle utfordringer og jeg var klar over og rede til at livet skulle forandre seg. Jeg ville være en ung mor. Jeg ville ha barn mens jeg studerte. Jeg visste at kjæresten min skulle være pappen til barnet mitt. Og jeg visste at han ville bli den beste pappaen i verden.

Les fra bloggeren Vilde her http://www.babyverden.no/blogg/Gjesteblogger/Babyen-tar-opp-all-plassen/

Føler du det på samme måte?

Føler ikke det samme som hun nei,men er enig og føler noe av det samme på en del punkter:)
Min mann og jeg har bare kommet enda nærmere hverandre etter vidunderbarnet Oliver James kom til verden. Det å lage noe så fantastisk sammen og velskapt er ren magi i mine øyne! Tid til hverandre har vi, det er null problem:) Eneste forskjellen slik jeg ser det er at den tiden vi har med hverandre kan vi ikke helt styre når lengre...men tiden er der...det er bare å gripe den og mulighetene man har<3<3

Back
Topp