Babyvekt

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Hei! Lurer på om noen har erfaring med en god vekt til nyfødt? Venter mitt tredje barn og med begge de to første var vi på helsestasjonen i et banka kjør (2-3x per uke) og begge to var innlagt på barneavdelingen for å bekrefte at de fikk i seg nok næring.

Venter baby 3 nå, helsestasjonen har blitt ny og nærmeste parkeringsplass er 550 meter(!) unna. Det skjer ikke at jeg renner ned dørene der denne gangen, derfor ønsker vi å kjøpe vekt for å kunne foreta målingene uten masse styr, hjemme. Kommer til å ha dialog med helsesykepleieren som kjenner oss og historikken på telefon/digitalt og kun møte ved faktisk behov.

De to første hadde korte tungebånd og tåler ikke melkeprotein, derfor gikk det trått med dem i starten. Håper at baby 3 blir enklere, men vi er i alle fall «godt rusta», har i alle fall tenkt til å eliminere så mye stress som mulig :happy:

Jeg ville først og fremst høre med helsestasjonen om muligheten til å låne vekt hos dem, eventuelt om de kan selv anbefale en merke. De kan ikke forvente at du skal reise frem og tilbake hele tiden når du har to unger fra før...

Back
Topp