Babyutstyr

Kan man ønske seg babyutstyr til jul? Jeg lurer på om mamma fortsatt husker det hun sa for 20 år siden at hun ville betale for barnevognen da jeg skulle ha barn. Jeg og samboeren var og så på barneutstyr i helgen.

Kan man ønske seg babyutstyr til jul? Jeg lurer på om mamma fortsatt husker det hun sa for 20 år siden at hun ville betale for barnevognen da jeg skulle ha barn. Jeg og samboeren var og så på barneutstyr i helgen.
Vi sa at vi ikke ville ha noe til oss selv, kun til baby jula før sønnen vår ble født :) Det gikk kjempefint. Og skriv liste med spesifikt det dere ønsker dere og gjerne forslag til størrelser på klær. Hvis ikke får man fort 100 bodyer i str 50 :wacky:

Tror vi vil prøve en sånn digital gaveliste i år, slik at familie kan krysse av det de kjøper slik at vi ikke får dobbelt :) sist måtte vi passe på å gi forskjellig familie forskjellige lister for å unngå det.

Vi sa at vi ikke ville ha noe til oss selv, kun til baby jula før sønnen vår ble født :) Det gikk kjempefint. Og skriv liste med spesifikt det dere ønsker dere og gjerne forslag til størrelser på klær. Hvis ikke får man fort 100 bodyer i str 50 :wacky:

Tror vi vil prøve en sånn digital gaveliste i år, slik at familie kan krysse av det de kjøper slik at vi ikke får dobbelt :) sist måtte vi passe på å gi forskjellig familie forskjellige lister for å unngå det.
Det var lurt, det tror jeg jammen vi skal gjøre i år også!

Brukte digital gaveliste til jul i fjor samt bryllupet vårt. Funket perfekt, fikk ikke flere av samme ting. Gode tilbakemeldinger av de vi fikk gaver av også, da visste de at vi fikk noe vi ønsket oss og at vi ikke fikk samme av alle.

Jeg må ha gravidpute veldig snart og har spurt samboer om jeg kan få i bursdagsgave fra han :angelic: Har hørt om både BBhugme og Najell, noen som har sammenlignet? Og er det noen som er kombinert ammepute også?

Jeg må ha gravidpute veldig snart og har spurt samboer om jeg kan få i bursdagsgave fra han :angelic: Har hørt om både BBhugme og Najell, noen som har sammenlignet? Og er det noen som er kombinert ammepute også?
Ser nå at Najell sin er kombinert 2 puter i en :pompus: 1761167640767.png

Hatt BBhugme som pute og det var helt fantastisk! Men likte den ikke som ammepute, syns den var for mye uansett hvor mye jeg justerte den :)

Her har vi arvet veldig mye. Både sprinkelseng og bed-side crib, stellebord osv.
Har skrevet en hel haug på ønskelista til jul. Men tror mødrene våre gjerne vil kjøpe vogn. Der ønsker vi oss spesifikt Thule Urban Glide 3, da den skal brukes som løpevogn når babyen er litt større. Gubben løper mye og kommer til å ta med ungen på mange turer. Så derfor blir det den som hoved-vogn (men med bassenet som nyfødt del). Og en reisevogn utenom.
Ønsker oss også MoonBoon, har hørt det er "the shit"! Og foreldre kan ikke leve uten basically. Så vi er litt solgt. Haha :laughing002

Back
Topp