Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi sa at vi ikke ville ha noe til oss selv, kun til baby jula før sønnen vår ble fødtKan man ønske seg babyutstyr til jul? Jeg lurer på om mamma fortsatt husker det hun sa for 20 år siden at hun ville betale for barnevognen da jeg skulle ha barn. Jeg og samboeren var og så på barneutstyr i helgen.

Det var lurt, det tror jeg jammen vi skal gjøre i år også!Vi sa at vi ikke ville ha noe til oss selv, kun til baby jula før sønnen vår ble fødtDet gikk kjempefint. Og skriv liste med spesifikt det dere ønsker dere og gjerne forslag til størrelser på klær. Hvis ikke får man fort 100 bodyer i str 50
Tror vi vil prøve en sånn digital gaveliste i år, slik at familie kan krysse av det de kjøper slik at vi ikke får dobbeltsist måtte vi passe på å gi forskjellig familie forskjellige lister for å unngå det.
Har hørt om både BBhugme og Najell, noen som har sammenlignet? Og er det noen som er kombinert ammepute også?Kun hatt bbhugme i både gravidpute og ammepute, så fornøyd med den.Ser nå at Najell sin er kombinert 2 puter i enVis vedlegget 472991
Hatt BBhugme som pute og det var helt fantastisk! Men likte den ikke som ammepute, syns den var for mye uansett hvor mye jeg justerte denJeg må ha gravidpute veldig snart og har spurt samboer om jeg kan få i bursdagsgave fra hanHar hørt om både BBhugme og Najell, noen som har sammenlignet? Og er det noen som er kombinert ammepute også?