Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det? Kommer opp pute når jeg søkteBbhug me er et must herMer til mamma enn til baby da hehe
Elastisk skal som er ferdigknyttet (vært i siden barselavd og tom klart å amme i det etter hvert når baby var litt større.

Omg kjenner du ikke til BBhug me? Let me change your world darlin’Hva er det? Kommer opp pute når jeg søkte![]()
Det er gravidpute. Sånn du kan forme og legge mellom bena og bak ryggen for støtte
must have for hele svangerskapet for meg. Anbefaler å gå på en butikk og tafse på en, aaamazing hehe. Men seriøst den er til god støtte for den voksende magen senere i svangerskapet og tidlig støtter den hofter og ledd. Som er supert for både de av oss som sliter med bekkenløsning, vondt i rygg eller bare vil ha noe å kose på som ikke er klamt (mannen
). De kan kjøpes brukt på finn.no til en rimelig pris. (Om du kjøper pass på at du kjøper gravidputa og ikke ammeputa (den er liten))ELSKER BBhug me!!! Jeg har brukt min i flere år nå hehe. Kjøpte brukt på FinnOmg kjenner du ikke til BBhug me? Let me change your world darlin’Det er gravidpute. Sånn du kan forme og legge mellom bena og bak ryggen for støtte
must have for hele svangerskapet for meg. Anbefaler å gå på en butikk og tafse på en, aaamazing hehe. Men seriøst den er til god støtte for den voksende magen senere i svangerskapet og tidlig støtter den hofter og ledd. Som er supert for både de av oss som sliter med bekkenløsning, vondt i rygg eller bare vil ha noe å kose på som ikke er klamt (mannen
). De kan kjøpes brukt på finn.no til en rimelig pris. (Om du kjøper pass på at du kjøper gravidputa og ikke ammeputa (den er liten))
Høres ut som jeg skulle hatt en sånn til vanlig også faktisk - jeg bygger meg inn med puter på alle kanter når jeg sover… kan ha noe å gjøre med at jeg er neurodivergentOmg kjenner du ikke til BBhug me? Let me change your world darlin’Det er gravidpute. Sånn du kan forme og legge mellom bena og bak ryggen for støtte
). De kan kjøpes brukt på finn.no til en rimelig pris. (Om du kjøper pass på at du kjøper gravidputa og ikke ammeputa (den er liten))
Skal absolutt notere meg tipset!Anbefaler ellers Najell sin! Den kan deles opp i to ulike puter og brukes som ammeputer etter fødselBbhug me er et must herMer til mamma enn til baby da hehe
Elastisk skal som er ferdigknyttet (vært i siden barselavd og tom klart å amme i det etter hvert når baby var litt større.

Solgte unna det meste, så ingenting her for baby under 1 år /str 80

Er cozyfix bra fordi man kan feste den og den ikke sklir unna?Solgte min bbhugme etter sist svangerskap, sverget på at jeg aldri skulle bli gravid igjen daSolgte unna det meste, så ingenting her for baby under 1 år /str 80
Et MUST her i hus er ammeputen til cozyfix, det er seriøst den beste ammeputen i verden
Ellers må vi ordne oss en tredje tripptrappstol og babyseat, noen klespakker på tighs også hente tilbake bedsidecriben fra en venninde, så er vi der![]()
Ja, men det er ikke bare det, babyen ligger veldig trygt på den og den gir veldig god støtte for både mamma og baby. Den er utviklet i Norge, så tror de bare har vært veldig gode på å utvikle den med tanke på det den skal brukes tilEr cozyfix bra fordi man kan feste den og den ikke sklir unna?

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe før etter ultralyden i uke 11-13. Jeg har overraskende nok ikke kjent på noe behov for å handle til baby enda, (litt redd for å jinxe) men det kan jo fort forandre segNår kjøper dere det første? Tror ikke jeg tør å kjøpe så mye som en sokk før etter privat tidlig ul![]()

Dette blir nr 2, så tror det blir lenge til. Evt. Så blir det sikkert ett plagg eller 2 om det skulle vise seg å være jenteNår kjøper dere det første? Tror ikke jeg tør å kjøpe så mye som en sokk før etter privat tidlig ul![]()

Kommer til å kjøpe/følge med på klespakker på tighs så snart jeg vet kjønnet.Når kjøper dere det første? Tror ikke jeg tør å kjøpe så mye som en sokk før etter privat tidlig ul![]()
Blir spennende å se om det er samme kjønn som minstemann, ellers blir det en god del som må nytt!
)

Ny bil ja, det har jeg på ønskelisten også, men ikke i budsjettetTrenger:
- Tripp trapp+bøyle+sele
- Tripp trapp newborn seat
- Nyfødtsele eller caboo close
- Moonboon
- Babybilstol og base
- Bbhugme
- Klær (hvis jente)
- Teppe med navn+lue med navn (fra millemini, hadde samme til nr 1)
- nytt regntrekk
Kanskje:
- Bedside
- Bærebag/nest
- typ søskensete/ståbrett til vogna
Ellers:
- Hentesett må strikkes (av mamma kanskje). Ønsker meg Ingrid heldress i en off white farge, uavhengig av kjønn
- Ny bil![]()