Babyutstyr

Her står det foreløpig mellom TFK mono 2 og Britax Smile 5z.

Har hatt diverse Emmaljunga-vogner tidligere og synes de er tunge. Bugaboo-vognene er for lave for meg. Vil ha ordentlige hjul foran, men hjerne svingbare...
Anbefaler å sjekke i andre land og! Vi var i Tyskland i sommer, det var som å komme i en barnevognhimmel... Også hadde de laget underlag med brostein, grus, gress osv. Så man fikk testet inne! :) vi vurderer faktisk en tur til Tyskland for vognkjøp :wacky:

Anbefaler å sjekke i andre land og! Vi var i Tyskland i sommer, det var som å komme i en barnevognhimmel... Også hadde de laget underlag med brostein, grus, gress osv. Så man fikk testet inne! :) vi vurderer faktisk en tur til Tyskland for vognkjøp :wacky:
Takk for tips! Vi er ofte på de kanter siden mannen min har barn i Østerrike. :happy:

Takk for tips! Vi er ofte på de kanter siden mannen min har barn i Østerrike. :happy:
Tror ikke prisen nødvendigvis er bedre, men utvalget er ihvertfall myyyye bedre! :)

Hvilken bilstol skal dere ha? Frister å kjøpe sånn man kan legge ned om ungen sover. Noen med erfaring? :happy:

Hvilken bilstol skal dere ha? Frister å kjøpe sånn man kan legge ned om ungen sover. Noen med erfaring? :happy:
Vi hadde BeSafe til å rette ryggen ved soving i 2007 og 2010, det var veldig deilig når man kom fram etter å ha kjørt å bare legge ryggen rett og la baby sove :happy:

Har spart på maxi cosi pebble pro etter storebror.

Viktig å huske på at slik liggefunksjon ikke brukes under kjøring :)

Her blir det bugaboo fox 5, kjøpt brukt. Vet at den fungerer kjempegodt i snø, og ellers i klimaet her i Finnmark, også er det så mye bra ekstrautstyr til vogna, bland annet ski! Søstra mi har denne vogna så har fått testet den godt bilstol med to baser får vi kjøpe billig fra ei god venninne, og det er den der best i test stolen som alle kjøper, husker ikke navnet den kan settes rett på vogna også med adaptere!

Vet besafe kommer snart med ny bilstol som heter besafe go beyond. Det er godkjent og testet der baby ligger flat under kjøring også. Den kommer med funksjon som retter seg opp om uhellet er ute :) jeg vurdere den

Vi hadde BeSafe til å rette ryggen ved soving i 2007 og 2010, det var veldig deilig når man kom fram etter å ha kjørt å bare legge ryggen rett og la baby sove :happy:
Det er det jeg ser for meg! Babyen sovner jo stortsett i bilstolen :happy: Det må bli en sånn man kan legge ned.

Vet besafe kommer snart med ny bilstol som heter besafe go beyond. Det er godkjent og testet der baby ligger flat under kjøring også. Den kommer med funksjon som retter seg opp om uhellet er ute :) jeg vurdere den
Oi kult! Den må sjekkes ut :D

Back
Topp