Forrige og første svangerskap ville vi ikke vite kjønn, så derfor blei det heller ikke mye klær jeg kjøpte, men kjøpte litt enkle nøytrale klær som skulle holde de første ukene, til jeg kom iform og kunne shoppe.. noen gaver får en jo også, men faktisk mest 62-68 fikk jeg, og det er litt stort i starten. Vogn handlet jeg inn, og fikk mannen til å lage bedsidecrib, den bar gull verdt! Fikk tips av ei tante at de minste dynene blir fort litt for små, så hadde bare en liten til vognbaggen, ellers kjøpte jeg en strl større til senga, det er jeg glad for
et par sengetøy til skift, og laken til seng og vogn. Ellers så har vi en kurv på hjul som går på rundgang, den er snart 60 år gammel og blei brukt førstegang av min mamma
resten kjøpte jeg etter at hun kom til verden, da jeg kjente hvilke behov vi hadde, det er jo så forskjellig. Men et par ammebher og purrelan er gull å ha til såre vorter de første dagene<3 og innlegg
Det er det jeg kommer på nå..bet ikke om det var det du tenkte på, men iallefall noen tanker fra ei som har vært der du er nå