Babyutstyr

augustbaby16 <3

Blir kjent med forumet
Jeg skal ha min første baby nå i august, og lurer litt på hva som bør kjøpes inn før babyen kommer <3 Har handlet en del av de store tingene allerede, men mangler fortsatt en del.

Så hva har dere kjøpt/planlagt å kjøpe? :) og hvilket merke anbefaler dere på de forskjellige tingene?

Her er det jeg har kjøpt:

- Emmaljunga mondial deluxe vogn, med stelleveske
- Cybex Aton bilsete, med bilstolpose fra easygrow
- Leandervugge
- Neonate babycall
- Babybjørn vippestol
- Ergobaby bæresæle

- Har kjøpt litt klær, men ikke mye. (Hvor mye bør man ha?)

Skal kjøpe:
Vippestol
Seng m madrass
Stellematte
Badebalje m babysete
Gulpekluter
Ammeinnlegg
Stelleprodukter til meg og baby
Stelleveske
Babynest
Babygym
Lammeskinn til vogn
Ammetøy
Myke håndklær
Smokker
Dyne til vogn og seng
Sengekant
Sengetøy

Har:
Vogn
Noe klær (må ha mer)
Brystpumpe

Den var fin! :)

Har fortsatt ikke bestemt meg for stellebord og seng. Noen som har stellebord å anbefale? Tenker dere å ha stellebord med eller uten badekar? Sikkert mye mer behagelig å bade barnet i stellebordhøyde, enn å bruke badebalje, men samtidig så er det kanskje like praktisk med en kommode med stellematte oppå....

Den var fin! :)

Har fortsatt ikke bestemt meg for stellebord og seng. Noen som har stellebord å anbefale? Tenker dere å ha stellebord med eller uten badekar? Sikkert mye mer behagelig å bade barnet i stellebordhøyde, enn å bruke badebalje, men samtidig så er det kanskje like praktisk med en kommode med stellematte oppå....

Vi tenkte å kjøpe stellekommode med badebalje under lokket. Tenker det er deilig å slippe å sitte på knærne når vi skal bade mini. Har sett på CAM Asia fra Barnas Hus og har vel bestemt oss for å gå for denne. :)

Vi har vel alt vi trenger nå tror jeg. Listen består av:

Et par rangler og biteleker.
Klær til de første mnd.
Brystpumpe.
Stellekommode.
Badestol for nyfødt i dusj og balje.
Søskenvogn.
Cybex bilstol.
Voksi move bilstolpose.
Dyne og dynetrekk.
Send fra storesøster.
Vugge.
Vippestol.
To bæresjal.
En ergobaby original sele.
Bilstoladapter til singelvognen.

Har ting som termometer osv fra storesøster som er 15 mnd. Litt deilig å tenke på at alt er i boks allerede xD Det som gjenstår er å vaske diverse klær.

Back
Topp