Babyutstyr

Trenger alt mulig så jadda:angelic:
 
babynest og bæresjal :)
ellers gleder eg meg til å kjøpe ny vogn :D vet ikke helt hvilken enda da.
og så tenker eg å kjøpe bilstolpose.. de er geniale utover høsten/vinteren
 
Skal ha newborn seat til tripp trapp. Solgte det vi hadde fra forrigemann. Så greit å kunne ha babyen med seg ved bordet!
 
Vi må ikke ha så mye utstyr siden vi har en del fra før. Men vi må ha ny vogn. Og så ønsker jeg meg et slikt bæresjal og en lekegrind med justerbar bunn! Vil ha en plass å legge babyen der katten, bikkja eller ungene ikke kan ta på/ leke med den:p
 
Har mye fra før, men komme til å kjøpe noe nytt: babycall, Leandervugge. Vil ha noen hobbyprosjekter fremover, så kommer til å sy babynest og strikke vognpose.
 
Her blir det nok ikke så mye annet enn adapter for å gjøre vogna som brukes til storebror til søskenvogn. Han er ikke fullt 6 måneder, så vi har alt annet vi trenger :)
 
Første barnet, så trenger alt... Første innkjøp ble gjort i dag, og frykter at dette kan bli dyrt! Har altfor dyr smak, og endte i dag opp med å kjøpe 2 stk damask sengetøy til lillegull.. Helt unødvendig naturligvis, men det var så nydelig! :bag:
 
Må ha cozyfix ammepute, takler ikke de slaskete store putene... Seng, barnevogn, bæresjal og stellebord må skaffes på nytt, har jo solgt det meste, men har endel klær tror jeg.
 
har alt fra før, men hvis jeg skulle anbefale noe så babynest og ergobaby 360 :)
 
Har babynest og bæresjal frå førre baby, babynestet er genialt! :D Skal til Ullared i starten av august, skal kjøpe vugge hvis dei framleis har det. Og sikkert mykje anna eg ikkje treng ;) image.jpeg
 
Back
Topp