Babyutstyr

Edm

Forelsket i forumet
Er det noe spesielt babyutstyr dere bare MÅ ha til denne babyen? Som feks noe du synes er veldig nyttig, eller noe du har ønsket deg til den dagen du får barn.

Jeg har mye fra før, men har veldig lyst på et lite babynest. Trygt og godt for barnet :Heartred

Jeg vil ha en slik babyseng som kan henges opp i taket. Da kan den flyttes rundt i huset etter behov, og den kan henge ved fotenden av senga om natta slik at det er lett å både rugge babyen tilbake i søvn med en fot og å hente henne/ham for amming ;)

Har lyst til å kjøpe et bæresjal :-)

Jeg vil ha en slik babyseng som kan henges opp i taket. Da kan den flyttes rundt i huset etter behov, og den kan henge ved fotenden av senga om natta slik at det er lett å både rugge babyen tilbake i søvn med en fot og å hente henne/ham for amming ;)

Oi, finnes det? Kan du linke? Hørtes meget fancy ut ;)

Det jeg skal kjøpe må jeg ikke ha siden jeg har alt fra før. Siden det er siste barnet har jeg lyst på en litt dyrere vogn med bedre kvalitet. Sist kjøpte jeg en ny vogn til 3000kr og den er utslitt bare etter ett barn.
Hadde egentlig tenkt på Stokke trailz eller bugaboo buffalo. Med siden de 2 siste barna var store tror jeg Emmaljunga Egde er bedre :)

Tenker noe slikt som denne. Det finnes mange forskjellige modeller, har ikke sett meg ut noen favoritt enda men den må være lett å flytte på :)
Vis vedlegget 154548

Den var skjønn. :)
Du har sikkert hørt om Leandervugge også? Der kan man kjøpe med et stativ så man slipper å skru så mange hull i taket hvis man har veldig mange plasser man vil ta med sengen. :)

Den var skjønn. :)
Du har sikkert hørt om Leandervugge også? Der kan man kjøpe med et stativ så man slipper å skru så mange hull i taket hvis man har veldig mange plasser man vil ta med sengen. :)
Ja, det var det den het! Hadde så lyst på den til datteren min men hadde ikke råd. Kanskje det blir denne gangen ;)

Har nesten alt fra før, men denne gangen vil jeg ha bæresjal :) Og så må vi sikkert ha søskenvogn :)

Her har vi også så og si alt, men denne gang vil jeg også skaffe meg en lekegrind, sånn at babyen kan ligge litt bekyttet fra to nygjerrige storebrødre :P

Har heldigvis alt! :D

Jeg har så lyst på Leander vuggen. Har en trevugge fra før av som de andre har lagt i så må nok bruke den :) Men lurte på om jeg skulle bruke den på soverommet i begynnelsen siden minstemann bruker grindsengen og ta Leander vuggen på stuen. Må se om jeg finner en brukt på finn.

Det eneste jeg skal kjøpe nå, som jeg føler jeg MÅ (som jeg ikke hadde til førstemann), er et babynest:)

Får aldri nok bæresjal :D Min hemmelige avhengighet hihi Ellers har vi alt vi trenger :)

Back
Topp