Babyutstyr

Fru Vims

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er der noen som har sett litt allerde? Noen ting dere har på ønskelista?

Jeg har sett noen skikkelig søte babynest via Instagram. Neste litt kjedelig den gangen her, føler vi har det meste. Men har sikkert kommet masse nytt og fint ute på markedet

Jeg vil ha sprinkelsengen fra ikea med skuffer under. Den kom på markedet etter at vi kjøpte sist, og den så bare genial ut. Og så har jeg lyst på vogge på stua..

Vi har nesten alt fra nr 1, men skal ha stellebord, slyngevugge og voksipose med bæreplate.

Er der noen som har sett litt allerde? Noen ting dere har på ønskelista?

Jeg har sett noen skikkelig søte babynest via Instagram. Neste litt kjedelig den gangen her, føler vi har det meste. Men har sikkert kommet masse nytt og fint ute på markedet
Hjertenest sine du har sett på? Kjenner henne og har allerede bestilt sånn at hun kan ha det klart i desember/januar :-)

Ellers skal jeg kjøpe moseskurv, ergobaby 360 :-)

Har alt fra nr 1,så er ikke så mye som trengs å kjøpe inn

En vogn, babybjørn, sprinkelseng, vippestol, tripp trapp, babynest er noe av det vi skal ha.Vi har solgt det meste etter datteren vår så det blir spennende og handle nå igjen :)

Har nesten alt fra før. Må ha en seng til da. Og barnerom... :p
Sitter og lurer på søskenvogn, men vi får se at behovet først. Det blir 21 mnd mellom, så det er kanskje ikke nødvendig. Mulig det holder med en trille til storebror, spørs hvordan dagsovingen blir.

Og hvis dette er en jente blir det nok en del klær i mer feminine farger og former.

Tripp trapp etter hvert, men den ble ikke tatt i bruk før storebror var nesten 6 mnd, så det haster ikke i det hele tatt. Var helt fint å vekke vippestolen, så ikke behovet for new born seat.

Her har jeg noen få ting etter sistemann, men det meste er solgt , da jeg ikke trodde jeg skulle ha flere barn. Ble alenemor til de to eldste.

Tripptrapp hadde jeg glemt, det trenger vi også.

Hva slags vogn skal dere ha?

Nja, har vogn, og litt annet div etter førstemann. MEn solgt endel også, så må nok kjøpe litt nytt :) Trenger bag til vogna, så trenger vi en babystol, skal ha stokke steps med babydelen, som også kan bli vippestol :)

Hva slags vogn skal dere ha?
Har TFK Joggster III fra før. Siden det blir under 2 år mellom dem er det mulig vi må ha en ekstra vogn. Noe vi egentlig ikke har plass til. Får se an behovet først. Om det blir en søskenvogn eller noe slikt. Den vi har kjøpte vi ny, så det blir brukt neste gang. Får være grenser for pengebruken. ;)

Vi var å så på søskenvogn i dag :-)
Men kjøper ingenting før vi passerer 12 uker. Gjorde ikke det sist heller.
Ellers må vi vente å se ann kjønn, vi har jo det meste til jente, men får vi gutt må vi ha litt nytt :-)

Jeg skulle egentlig vente med å se på ting til uke 12, men her er jeg i full gang. Dette er første barn og vi har ingenting, eller tror vi har en rangle et sted som ikke er gitt bort i gave enda :p

Kikker litt på barnevogner i kveld og emmaljunga city cross virker fin! Jeg er ganske lav, så trenger en vogn som ikke er så stor og som er lett å trille. Problemet er at sambo er veldig høy, så spørs hva han synes om den da :p

Jeg skulle egentlig vente med å se på ting til uke 12, men her er jeg i full gang. Dette er første barn og vi har ingenting, eller tror vi har en rangle et sted som ikke er gitt bort i gave enda :p

Kikker litt på barnevogner i kveld og emmaljunga city cross virker fin! Jeg er ganske lav, så trenger en vogn som ikke er så stor og som er lett å trille. Problemet er at sambo er veldig høy, så spørs hva han synes om den da :p
Vi har kjøpt city Cross, og er kjempe fornøyde, veldig god å trille :)

Samme her :) dette blir første, men har begynt å se på vogner allerede :) Jeg er også lav :p mannen er heldigvis ikke kjempehøy :p

Det må være det morsomste med å være førstegangs. Å kunne handle alt man trenger. Bortsett fra på lommeboka da. Det merkes vel godt. Jeg gleder meg stort til å begynne å handle. Men skal vente til uke 12. Går ikke opp for meg at jeg er gravid og er kjempe engstelig for at det skal gå galt.

Det må være det morsomste med å være førstegangs. Å kunne handle alt man trenger. Bortsett fra på lommeboka da. Det merkes vel godt. Jeg gleder meg stort til å begynne å handle. Men skal vente til uke 12. Går ikke opp for meg at jeg er gravid og er kjempe engstelig for at det skal gå galt.

Satser på å finne mye av det vi trenger på finn :) Venninne kjøpte to svære sekker med barneklær der for bare et par tusenlapper og var dekket i flere år fremover :p

Back
Topp