Babyutstyr

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Hva har dere kjøpt/skaffet dere til babyen så langt av utstyr?

Det meste av klær til å starte med, bilsete, seng, lammeskinn og bestilt vogn. Så skal jeg arve vippestol og stellebord :)

Venter et lite gull i februar 2014!

Vi har jo det meste fra før, men har kjøpt bilstolpose, en annen type vippestol, Stokke New born-sete, en nytt bæresjal og to bodyer. Alt brukt, bortsett fra bodyene. Og forresten adapter til bilstolen til vogna.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har vippestol, tripp trapp (men ikke newbornset enda), balje, vogn(er), vognpose, ammepute, vugge(r), babykurv, noe sengetøy og litt tøy.

Om vi får jente har vi mer enn nok tøy, men må ut å handle mer etterhvert.
Mangler springelseng, stellebord (skal få i gave), bilstol (skal låne, men brukes enda av eier), newbornset, lammeskinn til babyen, myggnetting, kattenett, tykt ullteppe, ergobaby, babycall etc

Termin 1.februar 2014

Jeg har kjøpt brukt vogn og fått avklart at vi arver sprinkelseng. Ellers har jeg kjøpt litt klær.

Jeg har ikke kjøpt noen ting ennå, men har avtalt å kjøpe vogn, voksipose og reiseseng av ei venninne. Vi har arva sprinkelseng, men den må pusses opp. Er vel tredje generasjonen som skal sove i den nå :) Arver nok en del klær også, men skal kjøpe litt etterhvert. Siden en kan bestille så mye på nett kommer jeg nok til å kjøpe en del klær etter fødselen :)

Vi mangler bilsete, vippestol, sengekant, babycall, brystpumpe, ammepute, gulpekluter og alt av klær fra str 50 til 80. Ellers har vi alt etter storesøstrene :)

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Lillesøster ventes 01.02.14 <3

Det eneste vi mangler nå er vel sprinkelseng, badestol og bilstolpose tror jeg. Og bleier og sånt da men det får vente ;)

Har kjøpt elektrisk brystpumpe, flaskevarmer, vogn, stellebord m balje, bilstol og noen få klær. Mamma strikkee hentesett og så har jeg arvet masse klær og har masse nøytrale klær etter storebror. Har alt annet også fra før: ammepute, stellematte, madrass, dyner, sengetøy, tepper, vognpose, vippestol, vaskekluter, gulpekluter, babycall, badehåndkler m hette, febertermometer og hele sulamitten ;)

Ikke kjøpt noe nytt enda. Syns d er tidlig je.. Men vi har vogn, bilstol, vugge. Og noe klær-avhengig av kjønn

Her har vi kjøpt ny vogn, ellers får vi seng,bilstol av mamma og så har hun tatt vare på masse klær etter meg og mine søsken når vi var små. Vugge får vi låne av svigerforeldrene mine og så har vi ønsket oss kommode til jul som vi kan ha stellematte på :)

Har ikke kjøpt noe, har sprinkelseng etter første. Venter til oul før jeg handler klær. Vil også spare litt av handlingen til romjula. Syns det er så koselig! :)

Kjøper nok vogn om ca 2 mnd tid. Sist hadde jeg alt klart veldig tidlig og da syns jeg tiden gikk så sakte.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Har vogn, seng, bæretøy, vippestol osv etter storebror!

Har kjøpt bilstol med base, quinny zapp ekstra som understell til bilstolen og litt klær..

Trenger stellebord, en tripptrapp til + newborn seat, lekegrind med tilbehør, bilstolpose, kommode og ting til babyrommet...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har arva en del klær, vogn, "trene matte", og pledd/helseteppa. Ska kanskje få atve vippestol og sorinkelseng. svigermor ska kjøpe vognpose og mamma ska kanskje kjøpe sprinkelseng vest vi ikkje tar den vi kunne få arve. Sjøl har vi bare kjøpt badebalje til nu ;-p

termin 18.2.14 <3

Har ikke kjøpt noen ting enda. Men ettersom vi fikk vite at vi venter tvillinger mangler vi en hel del. Så må vel begynne så smått å kjøpe inn det mest praktiske.:) Skal se på vogn til helgen.

Ikke kjøpt noe nytt enda. Syns d er tidlig je.. Men vi har vogn, bilstol, vugge. Og noe klær-avhengig av kjønn
Ja det er jo veldig tidlig enda! Jeg hadde heller ikke kjøpt noe enda hvis det ikke var for at baby kan komme for tidlig (desember/januar) og at vi skal flytte ut i novber og inn i nytt hus i desember. Kommer til å pakke flyttelass i både oktober og november, så da handler jeg babyutstyr og julegaver (!) i september og oktober ^^

Kjøper etterhvert som jeg kommer over det jeg vil ha når det er på tilbud, så frem til nå har vi skaffet bilstol+base, vognpose, et par sengesett og et par klesplagg så langt :)

Har kjøpt vogn og bilstol og en dunpose + et par plagg, blant annet noen ull-bodyer fra joha som var på salg :)

18.02.14 <3

Har ikke kjøpt noe som helst enda, men har endelig funnet ut hvordan vogn vi skal ønske oss hos mine foreldre. Ellers skal vi få bilstol hos svigers. Regner med å kjøpe seng og tilbehør til soverommet i romjula eller på nyttårssalget. Håper jeg får kjøpe litt klær selv. Familie og venner har allerede begynt å gi oss klær til snuppa. Mamma har ei stor eske med klær fra meg, søstra mi og niesa mi som står å venter.

Back
Topp