Babyutstyr:)

Cmilla

Gift med forumet
Er det noen som har begynt å handle inn noen ting til babyen?
Jeg og min mann skulle bare inn å se på tøff og liten pluss njoen andre plasser i går. Men endte opp med å bestille vogn med tilbehør og stellekommode. Klarte ikke å holde oss bare til det, så endte opp med å kjøpe bilstol, vugge, vognpose og noen klær.

hehe det er moro med babyshopping. Vi har en liten gutt fra før så har nesten alt men bestilte en kurv og noe sengetøy fra bambina igår=) Tror vi ender opp med en ny vogn etterhvert også=) Når jeg gikk gravid med lillegutt bestilte jeg vogna når jeg var 3 mnd på vei=) 

Nei det orker jeg ikke starte med nå. Har jo alt etter førstemann, blir litt kleshandel hvis det er annet kjønn bare! Er ingenting jeg savnet med nr 1- så da klarer nok det utstyret en runde til :) Kjøpte ikke noe før etter uke 30 sist! Må ha noe å gjøre den siste ventetiden og:)

Tenkte og kjøpe de få tinga vi trenger når jeg får stipend i januar jeg.. Så tenker lite på det ennå.. Må ha gutteklær, hvis det skulle vise seg å være en gutt ellers mangler vi ikke så mye..Misstenker at mamma vil kjøpe litt og siden jeg hadde kjøpt alt sist før ho rakk og bidra.. :P Trenger sete med base og ny seng bare..

jeg har bare handlet 2par med strømper. Værre med min farmor:P hu måtte jo kjøpe et hvitt hentesett og et par med hvite sokker. Tenker å begynne smått med handlingen etter jeg har vært på den ordinære ultralyden (om jeg klarer vente så lenge ) :P

Vi har en jente fra før, og har det meste vi trenger av utstyr i nøytrale farger :)

Blir det gutt trenger vi jo klær, men har litt nøytrale nyfødt-klær også....

Har kjøpt et par hvite plagg da, og så fikk vi en sparkebukse av en venninne :)

Gleder meg til å koseshoppe litt, men er egentlig litt deilig å slippe å handle de store tingene denne gangen.....

Var rundt den tiden her vi startet handlingen sist :)

Skjønner at jeg er litt tidlig ute da Jaja, synes d er greit å ha handlet inn mye av de store, det er ikke lenge til vi må handle julegaver. Så er greit å dele opp litt

Her har jeg handlet vogn! Er på tur til meg nå, regner med den er på postkontoret mandag eller tirsdag :D

Ellers har jeg ikke handlet noe, og skal vente med resten til jeg får engangsstønaden. Bilstol skal jeg kjøpe av ei venninne (maxi cosi), ellers skal jeg kjøpe babybjørn vippestol, siden den jeg hadde til de to andre er helt utslitt nå. Vognpose må jeg nok også ha, har solgt absolutt alt jeg hadde fra før.
Også et lass med klær må nok handles, og det skal jeg starte med etter ordinær ul :)

Synes det er helt greit å starte i rett tid jeg! Er mange utgifter! Også kommer jo jula med alt av gaver oppi dette, og det koster jo også litt.

Back
Topp