Babyutstyr?

Labben

Elsker forumet
Noen som vet når det lønner seg å kjøpe babyutstyr? Har butikkene perioder med salg, når er det eventuelt? Hadde ikke tenkt å begynne og kjøpe sånt før jeg er halvveis i svangerskapet, men hvis det er på salg nå, så kan det hende vi vil kikke litt likevel. Noen som vil anbefale en butikk i Bergens-området?

Hei.. Lurt å kjøpe på salg da!! Eneste er om man kjøper vogn nå, så kommer det nok en ny kolleksjon (farger/modeller) mot våren kanskje?? Men det spiller jo ingen rolle. Kjøpte vogn 4 mnd før termin da jeg fant "drømmevogna". Var nok litt lenge å stå å se på den....men det gikk bra. Kanskje greit å vente til den kritiske fasen er over ivertfall. men du er jo nesten der. Hadde selv en ufrivillig abort i uke12. Da hadde vi vært i utlandet så jeg hadde kjøpt et pledd jeg bare måtte ha til den lille.. Trodde jeg var på den sikre siden da, og glad jeg ikke hadde kjøpt noe mer.

Hei labben!! Det er åpnet en helt super butikk på nordås i fana som heter reflex babyutstyr. Den er kjempestor med masse utvalg i alle prisklasser, både av utstyr og klær. Ellers er det babykos på kalfaret og biteringen på midtun jeg handlet nesten alt mitt babyutstyr. Du vil nok finne masse salg i januar, så da er det nok lurt å kikke litt ja. Lykke til.

Er jo ingen fasitsvar på når man bør kjøpe ting, vi kjøpte det meste veldig tidlig fordi vi fikk et veldig godt tilbud[:)] Kikk litt rundt, det er stadig tilbud som det kan lønne seg å slå til på[:)]

Min favorittbutikk er Nanima på Nesttun (http://www.nanima.no)

Der har de fortsatt litt ting og tang på salg etter flommen i høst (ting som var der under flommen, men det er ikke skader på varene, da[;)])

Ellers har jeg hørt at det også var vannskadesalg på Babykos.. (tror det var det den heter)

OG så er det en ny en på Nordås, som noen nevner: Reflex - der har jeg ikke vert ennå, men kommer nok til å ta noen turer utover våren[;)]

Back
Topp