Babyutstyr og klær! :D

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Tenkte det var kjekt å ha en tråd der folk kan legge ut hva dere har kjøpt/kjøper til lille reken (foreløpig:p) som ligger trygt og godt i magen :)
Denne uken har vi allerede startet :DImageUploadedByBV Forum1430571026.840550.jpg Ullbody siden det blir vinterbaby :DImageUploadedByBV Forum1430571087.040652.jpgImageUploadedByBV Forum1430571117.624140.jpgImageUploadedByBV Forum1430571160.590512.jpg
 
Må nok vente mange uker før jeg tør å kjøpe noe... Og har dessuten alt om det blir jente. Men utrolig søte babyklær ;-)
 
wow, så søtt!!

Men... ikke for å være gledesdreper, men jeg har tenkt at det er alt for tidlig..?
 
Så søtt

Vi kommer nok ikke til å handle på lenge, også har vi jo både gutt og jente fra før, så vi har mye. Gleder meg til å vaske det og sånn
 
wow, så søtt!!

Men... ikke for å være gledesdreper, men jeg har tenkt at det er alt for tidlig..?
Aaaltså jeg har jo kjøpt litt her og der når jeg har vært i London og kjøpt til venninner og familie (hvis jeg har funnet noe spesielt som jeg bare måååtte ha, selvom det var lenge før jeg hadde tenkt å bli gravid)
Jeg blir første i nærmeste familie som får barn så blir mest arvet klær av venninner, men alle får gutter da :p
Så for meg tenker jeg bare at endelig kan jeg kjøpe noe som jeg veeet at jeg skal ha selv og ikke i gave :)
Har jo ikke noe hastverk, men som sagt så har det hjulpet meg på å holde humøret oppe og å forstå at jeg skal bli mamma for første gang. Hadde jeg hatt barn fra før så tviler jeg på at jeg hadde hatt det samme behovet :)
 
Jeg har kjøpt vogn jeg! Får skal jo uansett ha en til, og selv om jeg har prøvd i 8 mnd og mistet i februar og kjemisk i mars, så satser jeg på at det skal komme en baby til slutt ^^ denne fikk jeg kjempe billig, så kunne ikke utsette det ;p har alt av gutteklær om det blir en gutt til :)
 
Tenkte det var kjekt å ha en tråd der folk kan legge ut hva dere har kjøpt/kjøper til lille reken (foreløpig:p) som ligger trygt og godt i magen :)
Denne uken har vi allerede startet :DVis vedlegget 115386 Ullbody siden det blir vinterbaby :DVis vedlegget 115387Vis vedlegget 115388Vis vedlegget 115389
Eeeeelsker ullbodyen!!!
Kjør på og handle inn når du vil sier nå jeg☺️ Må være lov å være optimist, men samtidig fullt klar over statistikken. Største ballene på januar2016☺️! You go girl!
 
Eeeeelsker ullbodyen!!!
Kjør på og handle inn når du vil sier nå jeg☺️ Må være lov å være optimist, men samtidig fullt klar over statistikken. Største ballene på januar2016☺️! You go girl!
Hehe taaaakk :D ja jeg synes ihvertfall det :)
 
Ja, var ikke ment som noe kritikk eller noe! Ser på vogn selv(begynner å tro jeg har en Facinasjon av barnevogner:angelic:) så jeg er tidlig ute jeg også, men jeg får bare slengt i trynet at "det må du ikke gjøre nå, det er alt for tidlig!".. Har dog ikke kjøpt noe.

Har litt vondt i magen nå for at noen kansje følte jeg var kjip med mitt forrige innlegg :(
 
Vi har alt til jente men ga bort guttetøyet til noen venner for tenkte ikke nr. 3 skulle komme før om noen år. Må kanskje spør om å få det tilbake igjen hvis det blir gutt? Ellers har vi alt av utstyr..
 
Ja, var ikke ment som noe kritikk eller noe! Ser på vogn selv(begynner å tro jeg har en Facinasjon av barnevogner:angelic:) så jeg er tidlig ute jeg også, men jeg får bare slengt i trynet at "det må du ikke gjøre nå, det er alt for tidlig!".. Har dog ikke kjøpt noe.

Har litt vondt i magen nå for at noen kansje følte jeg var kjip med mitt forrige innlegg :(
Hehe nei det må du ikke ha! Tok ikke det som kritikk :) folk er forskjellige bare :)
Jeg og er å ser på vogner, men det er et stort viktig valg, så vil prøve ut så mye som mulig og tenke meg godt om først :p
 
Hehe nei det må du ikke ha! Tok ikke det som kritikk :) folk er forskjellige bare :)
Jeg og er å ser på vogner, men det er et stort viktig valg, så vil prøve ut så mye som mulig og tenke meg godt om først :p
Derav vogne-skrave-tråden jeg startet... Jeg elsker å snakke vogner...
 
Jeg har kjøpt vogn jeg! Får skal jo uansett ha en til, og selv om jeg har prøvd i 8 mnd og mistet i februar og kjemisk i mars, så satser jeg på at det skal komme en baby til slutt ^^ denne fikk jeg kjempe billig, så kunne ikke utsette det ;p har alt av gutteklær om det blir en gutt til :)
Tenk om det blir to da ;)
 
Hadde Vært praktisk om det ble jente denne gangen også, sparte på masse klær etter lilleplutt. Men noe er litt feil årstid, da ho er født på sommeren.
Jeg har ikke handlet noe enda, men i går kveld kikket jeg på vogner.
 
Haha, ups ;) da får jeg selge den å kjøpe ny :) kjøpte den av ei veninne, så fikk den veldig rimelig :)
Ja og da må man bare ta sjansen. Har ei venninne som skal selge ei vogn nå, men har ikke lyst til å si at jeg er gravid enda. Så tror jeg drøyer det. Og egentlig har jeg lyst på en rød vogn :)
 
Ja og da må man bare ta sjansen. Har ei venninne som skal selge ei vogn nå, men har ikke lyst til å si at jeg er gravid enda. Så tror jeg drøyer det. Og egentlig har jeg lyst på en rød vogn :)


Jeg kjøpte vognen etter at jeg hadde mistet, så var ikke gravid en gans :S Med ho viste jo at jeg ville bli gravid i gjenn, så tenkte at det ikke er så farlig.. Skjønner at du vil vente med å si det :)
 
Back
Topp