Babyutstyr og erfaringer

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen her som har erfaring med Troll/Donjan prestige barnevogn?
Vi kjøpte en på lørdag, og samme dagen ble vi frarådet å kjøpe den, samt min mor hadde kjøpt vogn til oss. Googler man navnet får man ikke opp noe annet enn misfornøyde kunder, og barn som har falt ut av vognen?!!! Viser seg også å være ett polsk merke som ikke koster mer enn 3000,-. Overpriset til norske forbrukere..!​

Vi ble selvfølgelig veldig skeptisk, og ikke trenger vi to vogner så nå har vi prøvd å heve kjøpet. Vi har betalt inn halve kjøpesummen og vognen skulle komme i september til butikk. Noe jeg påstår er mer enn god nok tid til å gi beskjed.
Men makan til dårlig service!! Da kaller de det innbetalte beløpet for depositum, noe som verken står på nettsiden eller på kvitteringen vi fikk av de..​
Blir helt dårlig.. Kjøpe ting til det kommende barnet skal være en morsom opplevelse. Men babyland gjør rett og slett en forderdelig dårlig jobb!:mumum
Noen som har lignende opplevelser? Gode eller dårlige? Hva vogn har dere gått for? :happy118

Uff, så kjedelig å ikke få hevet kjøpet :/ håper det løser seg!
Her har vi emmaljunga edge duo som singelvogn og tfk twin twist duo som dobbel vogn :)

Noen her som har erfaring med Troll/Donjan prestige barnevogn?​

Vi kjøpte en på lørdag, og samme dagen ble vi frarådet å kjøpe den, samt min mor hadde kjøpt vogn til oss. Googler man navnet får man ikke opp noe annet enn misfornøyde kunder, og barn som har falt ut av vognen?!!! Viser seg også å være ett polsk merke som ikke koster mer enn 3000,-. Overpriset til norske forbrukere..!​

Vi ble selvfølgelig veldig skeptisk, og ikke trenger vi to vogner så nå har vi prøvd å heve kjøpet. Vi har betalt inn halve kjøpesummen og vognen skulle komme i september til butikk. Noe jeg påstår er mer enn god nok tid til å gi beskjed.​

Men makan til dårlig service!! Da kaller de det innbetalte beløpet for depositum, noe som verken står på nettsiden eller på kvitteringen vi fikk av de..​

Blir helt dårlig.. Kjøpe ting til det kommende barnet skal være en morsom opplevelse. Men babyland gjør rett og slett en forderdelig dårlig jobb!:mumum

Noen som har lignende opplevelser? Gode eller dårlige? Hva vogn har dere gått for? :happy118

Det der høres ikke bra ut nei.. Babyland blir uaktuelt og handle på for min del etter å ha hørt det der. Jungeltelegrafen er undervurdert til tider. Kunden har alltid rett, uansett :)

Uff, så kjedelig å ikke få hevet kjøpet :/ håper det løser seg!

Her har vi emmaljunga edge duo som singelvogn og tfk twin twist duo som dobbel vogn :)
Er dere fornøyd med Emmaljungaen? Vi vurderer akkurat den vogna selv, men har ikke helt bestemt oss. Det er jo positivt at vi ikke enda har hørt noen som er misfornøyde på noen punkter bortsett fra størrelsen og vekt sammenlagt.. Og det er nok noe vi skal klare oss med. Liker størrelsen på bagvognen med tanke på at babyen kommer i oktober og trenger ekstra plass til pose og skinn etc.. :)

Æsj.... det hørtes kjedelig ut! Ville stått på krava :)

Her blir det Bugaboo Cameleon 3, helfrelst etter å hatt en brukt, litt eldre modell med forrigemann :)

Æsj.... det hørtes kjedelig ut! Ville stått på krava :)

Her blir det Bugaboo Cameleon 3, helfrelst etter å hatt en brukt, litt eldre modell med forrigemann :)
Hvordan synes du det er å bruke en vogn med slike forhjul på slafsete/isete/snøete føre? De er ikke litt små?
Vi ønsker oss understell med to bevegelige forhjul serru, men er usikker på om størrelsen på hjulene har så mye å si..?

Hvordan synes du det er å bruke en vogn med slike forhjul på slafsete/isete/snøete føre? De er ikke litt små?
Vi ønsker oss understell med to bevegelige forhjul serru, men er usikker på om størrelsen på hjulene har så mye å si..?

De små forhjulene fungerer ikke i snø/slaps, men kjøper du vinterhjulene er de helt supre :) Men tror ikke de er bevegelige, ikke på den gamle modellen iallefall. Men Bugaboo har kommet med en helt ny modell, Buffalo, som er veldig lik Cameleon, men har større og bedre hjul mer beregnet på norske forhold vil jeg si :) Den kom for bare noen uker siden tror jeg, de har den på kopbarnvagn.se :)

De små forhjulene fungerer ikke i snø/slaps, men kjøper du vinterhjulene er de helt supre :) Men tror ikke de er bevegelige, ikke på den gamle modellen iallefall. Men Bugaboo har kommet med en helt ny modell, Buffalo, som er veldig lik Cameleon, men har større og bedre hjul mer beregnet på norske forhold vil jeg si :) Den kom for bare noen uker siden tror jeg, de har den på kopbarnvagn.se :)
Ah, får sjekke det ut :)
Takk for svar og tips :)

Jeg har ikke sjekket ut vogn etter merker.. har heller sett etter om det er bag, gummi-hjul, evt. stelleveske, regn og insektnett..og om jeg syns den er god å trille selvfølgelig :) barn kan da falle ut av hvem som helst vogn, de må jo være festa fast uansett åssen vogn man har (hvertfall til en viss alder) :)

Dette barnet var 4 mnd gammel når han/hun falt utav. Såpass bevegelse bør en vogn tåle tenker jeg.. :)

Vi er veldig fornøyd med emmaljungaen, brukte bagdel med saueskinnspose til snuppa var 7 mnd! :) den har definitivt den største og bredeste bagen etter hva jeg har sett.

Noen her som har erfaring med Troll/Donjan prestige barnevogn?​
Vi ble selvfølgelig veldig skeptisk, og ikke trenger vi to vogner så nå har vi prøvd å heve kjøpet. Vi har betalt inn halve kjøpesummen og vognen skulle komme i september til butikk. Noe jeg påstår er mer enn god nok tid til å gi beskjed.​

Du får henvise til angrefristen på 14 dager - du har jo all rett til å heve kjøpet om du angrer deg etter så kort tid :-S

Back
Topp