Babyutstyr IKEA

cs7

Forumet er livet
Jaaaa, i morgen drar vi på ferie, og skal bla innom IKEA for å kjøpe et skap til gangen. Siden vi bor relativt langt fra IKEA ellers, vurderer vi å kjøpe inn litt nødvendig utstyr når vi først er der. Det er med blandede følelser... Men likevel ;)

Noen her inne som har utstyr fra IKEA de vil anbefale som MUST HAVE, evt noe man bør ligge langt unna? :) Alle tips tas i mot med stor takk :)

Sniker litt. . Du vet at du kan handle mye ikeavarer på nett og hente på terminal? Står på nettet; )

-=[herq]=-

Sniker litt. . Du vet at du kan handle mye ikeavarer på nett og hente på terminal? Står på nettet; )

-=[herq]=-

Jada :) hihi.

Egentlig var ikke planen å kjøpe noe som helst før om leeeenge. Men så sa plutselig sambo i sta at han ville stoppe innom IKEA på veien for å kjøpe den delen til skapet vårt vi mangler, og så spurte han om jeg ville se på babyutstyr samtidig. Og vips, så ble jeg gira! Hehe.

Men tenker isåfall kun å kjøpe sånne basisting man får bruk for uavhengig av kjønn, og også uavhengig av at dette svangerskapet går i boks... :)

Åh jeg er misunnelig. Vi bor flere dager fra ikea vi. :( Egentlig skulle jeg ha handlet kjempemye der, så det irriterer meg litt at det er for langt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åh jeg er misunnelig. Vi bor flere dager fra ikea vi. :( Egentlig skulle jeg ha handlet kjempemye der, så det irriterer meg litt at det er for langt.

Vi har kommode, klesskap, liten bok/leke hylle og seng til dattera vår fra IKEA. Ellers har de kjekke tallerkener, bestikk, glass/kopper og smekke der også:)
Kose dere på tur:)

MA august 2010-uke 12
Store gull født 13.10.2011
SA juni 2013-uke 5

Kopper og tallerkener/skåler i alle regnbuens farger!

Det blå badekaret med antiskli

Små bokser å ha småting i

Nattlampe

Malm kommode ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Vi har sprinkelseng, malm kommode til stellebord, malm kommode til klærne til barna. Stellekommoden er på fire skuffer og til klærne på 4 skuffer. Den får man jo brukt senere også.
Matstoler har vi også

lommeboka mi missuner deg, jeg bor alt for nærme

Vi har Malm kommode og hensvik (?) "bokhylle" på rommet til Herman. Kan også kjøpe en ekstradel til den slik at man kan få stellebord der. Ja, også har han Gulliver sprinkelseng, madrass og overmadrass. Også er det hele smekkene knallfine. Koster vel 50 kr for 2 stk heldekkende. Har MANGE slike. Fine ved spising og maling og slikt.

Også plastboller og kopper i freshe farger. Kjøpte flere senest på mandag ;) samt sånne nettingkurvsaker til lekene hans. :)

Ikea har da ikke nettbutikk?! Bare for store ting som de sender ut med egen lastebil, noe som gjør fraktprisen usansynlig høy.

Ikea har da ikke nettbutikk?! Bare for store ting som de sender ut med egen lastebil, noe som gjør fraktprisen usansynlig høy.

Åja, har ikke sjekket det ut. Bare hørt om at de har det. Trenger ikke nettbutikk når jeg er nesten nabo..

-Appen

skal nok innom IKEA, etter vært ;) kos dere masse på tur :D

Back
Topp