Babyutstyr i Sverige?!?

AngeLine

Gift med forumet
Hei alle sammen!
Jeg skal til Sverige om noen timer, over til Svinesund området.. Er det noen som er våkne som kan fortelle meg hvor jeg kan kjøpe baby utstyr? [:D]
På forhånd takk for hjelpen!

Søkt litt på internett og finner denne:

http://www.happyland.se/

Tusen takk Fiorelina! Da blir det Happyland på meg etterpå... hehe [:D] Har fått litt dilla etter at jeg så bebisen på ultralyd! [;)] Er sikkert gal som handler så tidlig.. hehe, klarer ikke la være jeg! [:)]

Virker det som om det er billigere i Sverige? Babyutstyr er jo veldig dyrt, så om det er noen kroner å spare tar jeg meg gjerne en sverige tur!

Hallo alle sammen. På det nye nordbysenteret har de en babybutikk i kjelleren. Ned rulletrappa. jeg og samboerren min var der i helgen og kikka. Dette sparer du på følgende: Stellekommode m/hjul, hylle, badekar,madrass over, pris i norge uten hylle : 2999,- pris i sverige med hylle: 2295,- og betaler du i norske koster det rundt 2000,. Den sengen vi så på babyshop lik i sverige. Pris i norge: 2895,- pris i sverige: 2195,- hokus pokus stol m 3 funksjoner: pris i norge: 1195,- pris i sverige: 695,- my er billigere der. Og betaler du i norske blir det jo enda rimeligere. Håper dere fikk svar? Lykke til med handlingen. Klem

Ååå nordby er det så dyrt...Happyland har samme varene, men billigere. God tur[:D]

Dyrt? Syns det var billig der jeg. Hverfall når du sparer godt over 2000 kr på alt tilsammen ved å kjøpe det der enn i norge. Da kan du jo på en måte kjøpe annet utstyr "gratis" siden du sparer inn så mye! Og 2000 kr er jo flere julegaver...hvis du ser det på den måten!

Jeg handlet ulike ting på Nordby og var kjempe fornøyd med det, men så ble jeg med ei venninne på Happyland og der var det enda billigere så derfor sier jeg at det er dyrt på Nordby[;)] Men sammenlignet med Norge er jo det meste billigere[:)]

Kan jeg spørre hvor happyland ligger? Skal til sverige om 2 uker. Da kan jeg jo ta en tur innom og sjekke.

AngeLine
du må fortelle om du fant noe fint i Sverige!!!

JannickeT
Her finner du Happyland:

Tusen takk!! Skal ta meg en tur dit for å se om jeg finner noe å bruke pengene på!!! [;)]

Jeg var i Svergie forrgie helg og kjøpte vogn + bilsete og litt andre utstyr. Husker ikke hva butikken het, men jeg var på den nye som ligger helt nærme strømstad sentrum (akkuart før su kommer til sentrum, var kanksje babyshop den het?!?!?!?). Det ligger bare en babybutikk der, og den var stor og fin og hyggelige jenter som kunne veldig mye om det de holdt på med (noe jeg synes er kjempe viktig)

Prisene også er veldig bra der :) Sparte inn penger på de få kjøpene vi gjore der. Vi har ogå vært på den babybutikken på Norby sendteret i svergie, men der synes jeg det var så rotete og liten hjelp å få, så jeg kan ikke annbefalle det stedet :)

Hei! Da var jeg tilbake.. har hatt en fin dag i sverige, var på Happyland på Svinesund.. og de hadde MYYYE fint.. ble bare noen klær, men har funnet både vogn og bilsete som jeg kommer til å kjøpe der.. men må ha med meg pappa'n til bebisen først da [;)]

Er det noen som vet prisforskjellene på Emmaljunga Duo vogner i Sverige kontra her hjemme? Var å kikket på ei slik vogn i dag, og den kosta 6990,-. Lurer virkelig på hva den koster i Sverige [8|]

Tryllering: Jeg kjøpte Emmaljunga Duo Combi: Farge soft pink i svergie og betalte 4900Sek (for modell 2006). De hadde akkurat fått den inn.
Men ellers lå Emmaljunga vognene fra 5500-7000Sek. Så du sparer mest på kursen :)

Hei er det noen som vet ca pris på stellekommode på Happyland?? Skal en tur til Søndag for å kjøpe baby ting...ser at det er mange som har vært der

Tryllering: Jeg kjøpte den på babyshop tror jeg den het. Er du på jakt etter en sånn type vogn? Jeg vet at de sender ut til hele Norge? Kan sende deg bilder av den hvis du vil det :)

Helt enig i at "babyproffsen" er dyre...Iallefall i forhold til "Happyland"!!![;)]
Titta bl.a på en brio duo vogn,og prisen på Happyland var nesten 1000,-billigere enn på "babyproffsen".
Og det utgjør litt...

Forskejllen på prisene er store ja star83. De som ligger i populære kjøpesentere er som regel dyrer enn andre steder. Der vi handlet var nermest et lager lokale :) Og har jo en helt annen husleie enn butikkr i populære kjøpesentere.

Back
Topp