Babyutstyr erfaring

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Simo vogn - stor og tung om det er kombi, lettere ved duo. Prøvde den idag.

Emmaljunga super viking - god og stødig vogn. Med duo s air black understell som en engel å kjøre.

Badebalje - Stokke sin. Passer inn i trange dusjen vår, og det er greit når de sprutet vann over alt. Haha!

Zink salve - Wedela med ringblomst ekstrakt. Ble anbefalt av hs og veldig fornøyd med den. Lindrer fort sår stump.

Engangskluter ikke våtservietter.

Brystpumpe - veldig fornøyd med avent sin. Sykehuset rev opp brystvorten min rundt.

Om du får såre brystvorter anbefaler jeg brystskjold. Gull verdt !!

New born sete så baby kan være med under måltider i høyden.

En god amme pute er must!

Gulpekluter er must om man har en gulpe baby. Gjerne litt store

Godt og varmt lammeskinn, gull verdt.

Anbefaler ikke risarosa vognposen :p men voksi sine :)

Bilstol baby : pebble sitt :)
Bilstol større : besafe izi pluz. Super fornøyd med begge :)

Det er mine tips fra meg til dere :)

Troller sin vognpose er lik voksi sin, og like god forresten! :)

Mine beste tips er:

Stokke trailz - lett og god vogn å manøvrere, lett å slå sammen og veldig god høyde på bag+sittedel (pluss en av de største bagene på markedet)

Moby wrap bæresjal - helt fantastisk, og kan brukes til barna er 3 år(?) gamle.. Veldig praktisk om man har et barn med behov for nærhet, samtidig som man trenger armene litt fri

Baby bjørn reiseseng - beste reisesenga jeg har vært borti! God, tjukk madrass, myke sider, lett å sette opp og slå sammen

Gulpekluter er jeg helt enig i! Veldig greit å ha under hodet i vogn/seng, hvis man har gulpebarn, til å vaske med, stelle på etc.

Ammepute er mitt beste tips! Klarte ikke amme på sykehuset. Så kom jeg hjem til den og da gikk det på 1.forsøk:)

Back
Topp