Babyutstyr Bergen

_Eva_

Elsker forumet
Siden det er så mange Bergens-jenter her, så tenkte jeg at jeg kunne spørre..

Vi har nå så smått begynt å kikke etter de store tingene til baby, og har ennå ikke funnet stellebord(kommonde) som vi vil ha.. så har dere tips til hvor vi kan kikke?

Har vært på Babykos i Kalfaret og Barnas Hus i Fana.

Jeg prøvde å søke på gulesider og fant følgende andre alternativer: Barnas hus Åsane, Brio Lagunen, Mitt rom Nesttun og Simobutikken C Sundts gt.

Også husker jeg på at den ene butikken på Gullgruven senter også..

Noen som vet om lure butikker som jeg ikke har på lista mi da? [:)]

Det er en Brio butikk på Åsane senter også, ligger i Arken delen av senteret. Eller så har du jo Ikea da...

Jeg kom på den Kolestra-butikken selv også, var innom der da vi kikket på vogner, da hadde de åpnet den uka eller noe..

Ser ut som om vi må en tur til Åsane i ettermiddag..

Fant Biteringen på Midttun også, om andre skulle være interesserte.

ORIGINAL: Navigare jenta

det er nå simo butikken på gullgruven.. Og der som den lå før er det kommet en helt ny barneutstyrs butikk.. Kolestra babyutstyr tror eg den heter... Har bare kjørt forbi den, men henger masse lapper i vinduene om at de har tilbud å sånn [8D]

Hvor lå den før da???

ORIGINAL: Siljeen

det er nå simo butikken på gullgruven.. Og der som den lå før er det kommet en helt ny barneutstyrs butikk.. Kolestra babyutstyr tror eg den heter... Har bare kjørt forbi den, men henger masse lapper i vinduene om at de har tilbud å sånn [8D]

Hvor lå den før da???

Den lå i litleåsveien tror jeg det heter... Hvis du kjører mot politistasjonen i åsane eller baluba så kjører du forbi den=)

ORIGINAL: metherese

ORIGINAL: Siljeen

Hvor lå den før da???

Den lå i litleåsveien tror jeg det heter... Hvis du kjører mot politistasjonen i åsane eller baluba så kjører du forbi den=)

I samme veien som de har fått Midttun Zoo også nå [:)] Sjekket på kartet og veien heter helt riktig Litleåsveien [:)]

Ja får se om jeg finner den en dag hehe

Back
Topp