Babyudstyr vasket og klart!!:)

Bringebær

Gift med forumet
Da har jeg tatt ned vognbagen som er blitt vasket og klar. Madrassen vasket i maskinen.
Har også en annen bag som jeg hadde lånt til svigerinna mi. Så nå at den var levert tilbake full av babygulp:( Så den fikk også en skikkelig nedvask.
Vippestolen er tatt ned og vasket trekket i maskinen pluss dynene:)
Og trekket til bilstolen er vasket i maskinen. Kjøpte stolen til eldste som er fire, men fikk ny da jeg skulle ha nr to for var en bitte liten ting som ble ødelagt med selen. Fikk det på garantien. Så da er den jo egentlig bare to år:) bare trekket som er litt falmet:)
Nå mangler jeg bare å ta ned kurvvugga, men den venter jeg litt med:)

I dag er jeg 32+5 og skal på kontroll hos legen:)

Så arti :)jeg venter litt siden jeg har så dårlig plass. Må kjøpe meg kommode først :)
Lykke til på kontroll i dag, håper alt står bra til med deg og lille :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Så flittig du er! :) Tenker hver dag at idag MÅ jeg få vasket resten, men det blir bare med tanken! :p Lite motiverende å åpne døra til boden når alt bare raser ut! :p
Lykke til hos legen! :)

Wow. Det er imponerende. Jeg trodde jeg var kommet et lite stykke, men du er jo klar til å ta imot den nye verdensborgeren snart du! Kjenner jeg skal begynne litt mer i dag. Problemet er at det er så mye rart som skulle rt gjort her, og da føler jeg at jeg ikke får gjort noe.... Glad for slike tråder, så er det en mulighet for slike som meg å legge inn ett nytt gir. Er det vanlig kontroll i dag? Lykke til! :)

Ja vanlig kontroll:) går hver 2 uke nå.

Ja har jo ikke gjort noe forberedelser frem til nå, så var litt deilig å få gjort litt. Blir litt mer virkelig da:) og så hadde jeg litt overskudd til det. I dag må jeg nok rydde litt i resten av huset. Ble jo litt forsømt i går det:P

Å d e så godt å være igang! Har montert på bagen på vogna og vasket laken å hatt på madrassen oppi der, og skinnene er vasket pluss det jeg fant av nøytrale klær ;P så nå må bare gubben få ferdig lekestuen i Hagen, slik at i kan gjøre ferdig barnerom og garderoben til lille kommer :)

Back
Topp