babytutta

VilSåGjerne

Forumet er livet
kossen går det med eggene dine???? eg e såååååååååååååå spent[:D]

og ikke minst: kossen går det med deg?

Ja, er så spent på å høre hvordan det har gått. [:)]

Spent her også, håper at du har fått gode nyheter med mange flotte egg i dag. Lykke til[;)][:D]

hei jenter.
har nå prøvd i en halv time å komme på nett.sitter på den stasjonære på hotellet...bare dritt. så gidder ikke mere snart.men i morgen kveld, skal jeg sende sambo ut å sitte på BV heeeeeele kvelden,hihi
joda gikk jo bra idag da i tlf med haukeland, men ble skuffa over resultatet. ble kun 3 befrukta egg..men vi trenger jo bare 1 da.hihi. sambp sine småtroll hadde det gått fint med, var ikke mange i det strået de tinte opp,men de var gode de som var der. hun dama sa at de hadde håpa på flere siden jeg fikk ut 10 stk, men det er jo umulig å si. nå er jeg skikkelig redd vi sitter igjen uten noen ting i mårra....ååååh. så sa hun det at vi kunne tenke på å få inn 2 stk.for om de ikke delte seg så bra som de skal (da rekner jeg med i 2 eller 3) så fikk vi kanskje tilbud om inn med 2. men det sier dem kanskje til alle,eller skal jeg ta det som et tegn på at de ikke deler seg rett?? er bekymra ja.
men håper jeg drar hjem som lykkelig ruger i mårra.
formen er jo fin...skikkelig støl i  magen.kjennes ut som noen har boksa meg skikkelig hardt...er øm.liker ikke dongeribuksa mi, så går rundt i joggisen.skal møte en kompis og en veninne seiner å ut å spise middag i kveld.har liggi i hotellsenga å sett tv/film/playstation og spist junk food siden vi kom.så på tide lette på rææven;)

Jeg kjønner at du er skuffet, det hadde nok jeg vært også. Men dersom vi bruker huet litt og er litt fornuftig begge to så holder det jo lenge med 3 da, og det kan jo være at en av de kommer på frys også, eller kansje 2. Ønsker deg lykke til i morgen

ORIGINAL: twinanne

Jeg kjønner at du er skuffet, det hadde nok jeg vært også. Men dersom vi bruker huet litt og er litt fornuftig begge to så holder det jo lenge med 3 da, og det kan jo være at en av de kommer på frys også, eller kansje 2. Ønsker deg lykke til i morgen

signerer, klem[:)]

Back
Topp