Babytutta

twinanne

Forumet er livet
Hvordan gikk det med deg i dag, jeg håper at alt bare står bra til og at de fikk ut egg av god kvalitet, venter spent på oppdatering[;)]

Venter spent jeg og. Håper alt gikk bra, og at alt er bra med deg...

[:)]

venter spent på oppdatering[:)] håper det gikk bra med deg

ORIGINAL: hegemw

ja vi venter spent på deg nå altså

hei jenter..dere er sååå søøøøøøte;)

dere skjønner det at nette på hotellet har klikka,å funker nok ikke innen den tid jeg skal hjem.men det står en stasjonær pc nede i hallen (som je skriver fra nå), og den har stort sett vært opptatt siden vi kom. men nå legger jeg inn en kjapp oppdatering før jeg skal opp på rommet å se farmen..tjohei;) så skal jeg skravle og svare på tråder på fredag.se i morgen om jeg rekker inn/har tilgang til å legge inn en oppdatering på hvor mange som ble befrukta!
vi fikk da ut 10 av 10 mulige..så er kjempehappy.!!!!!
satser på supert avkom her i gården..hihi
men jeg kom inn kl 08, fikk 2 sprøyter pedetin (eller hva det heter),og 2 tabletter paracet,å ble litt vel surrete. så fikk jeg to sprøyter innvendig, før vi starta. gjorde vondt, men ikke slik at jeg ikke gjør det igjen. 7 på den høyre, og 3 på den venstre...så de hadde vokst bra å var fine siden torsdag sa hun legen. sambo følgte godt med;)
så etterpå ble jeg liggende litt...ble litt kvalm ,så måtte vente til en kvalmestillende hadde virka, så hadde jeg vondt..var dødstrøtt, så ville jo sove.men med 6 andre på uttak og folk inn å ut dørene, så fikk jeg dra, ned på hotellet og komt meg i seng.sovet litt..men stort sett bare sløva med tv å masse folk som har ringt.bestillt mat fra burger king og snopa.hehe. blør litt da,så går rundt med bleiebind(sambo har vært på apoteket å kjøpt, pluss varmeflaske..han er så søt) legen snakka om å sy et par sting (!) men slapp, da blødningen gav seg litt...
tja tror ikke det var mere å si....satser på gode egg her nå.....men er i god form å godt humør!takk for alle fine tanker fra dere[:)] dere er jammen gode å ha[:)]

phu dette ble langt..men hadde mye å si dere hehe.

Dette var da bra, 10 bra egg til uttak, venter sepnt på hvordan det blir de neste dagene, gro gro egg og bli fine 4 delte embroider alle sammen. Det var godt å høre at du slapp å sy, slapp av og kos deg i kveld du, og ikke glem varmeflasken din nå, jenta vår.du må jo lage et godt hjem til den som kommer tilbake, det er ikke noe koslig med et kjølerom for spira du for satt tilbake hvet du.

har så mye spekk at her holder det nok varmen inni hehe[:D] reine termodama

ORIGINAL: babytutta

har så mye spekk at her holder det nok varmen inni hehe[:D] reine termodama

Du kan spøke du

herre gud jente så bekymret eg har vært for deg i dag........

men dette gikk jo bra da, ti egg e bra det,håper alle sammen e gullegg[:D]

vi skal gå å spise igjen no[:D]mat sove mat sove mat sove mat[:D]hihi

du får ha god bedring snuppa.

kom inn igjen her npr du får vite kossen det går med eggene i morgen vennen

Så kjekt at det gikk bra med deg [:)] Da ble alle 10 eggene dine ferdig i tide da![:)]
er så spent på å høre hvordan det går videre med befruktning og deling[:D]
slapp av og kos deg på hotell nå[:)]

så bra med 10 egg, var veldig bra det, bedre med å ha 10 egg enn mange som ikke er like bra
da er det bare å vente på at gull egget blir satt inn fredag og en pos test om 16 dager

Det er jo kjempe bra.  Grattis.
Krysser fingrene for fin befruktning og videre deling. 
Kos deg med varmeflaska og snop.

Back
Topp