hei jenter..dere er sååå søøøøøøte;)
dere skjønner det at nette på hotellet har klikka,å funker nok ikke innen den tid jeg skal hjem.men det står en stasjonær pc nede i hallen (som je skriver fra nå), og den har stort sett vært opptatt siden vi kom. men nå legger jeg inn en kjapp oppdatering før jeg skal opp på rommet å se farmen..tjohei;) så skal jeg skravle og svare på tråder på fredag.se i morgen om jeg rekker inn/har tilgang til å legge inn en oppdatering på hvor mange som ble befrukta!
vi fikk da ut 10 av 10 mulige..så er kjempehappy.!!!!!
satser på supert avkom her i gården..hihi
men jeg kom inn kl 08, fikk 2 sprøyter pedetin (eller hva det heter),og 2 tabletter paracet,å ble litt vel surrete. så fikk jeg to sprøyter innvendig, før vi starta. gjorde vondt, men ikke slik at jeg ikke gjør det igjen. 7 på den høyre, og 3 på den venstre...så de hadde vokst bra å var fine siden torsdag sa hun legen. sambo følgte godt med;)
så etterpå ble jeg liggende litt...ble litt kvalm ,så måtte vente til en kvalmestillende hadde virka, så hadde jeg vondt..var dødstrøtt, så ville jo sove.men med 6 andre på uttak og folk inn å ut dørene, så fikk jeg dra, ned på hotellet og komt meg i seng.sovet litt..men stort sett bare sløva med tv å masse folk som har ringt.bestillt mat fra burger king og snopa.hehe. blør litt da,så går rundt med bleiebind(sambo har vært på apoteket å kjøpt, pluss varmeflaske..han er så søt) legen snakka om å sy et par sting (!) men slapp, da blødningen gav seg litt...
tja tror ikke det var mere å si....satser på gode egg her nå.....men er i god form å godt humør!takk for alle fine tanker fra dere[:)] dere er jammen gode å ha[:)]
phu dette ble langt..men hadde mye å si dere hehe.