Babytutta

Eskimoen

Gift med forumet
Du må ikke snakke så lenge med sykehuset! (for du snakket med de i dag, sant??)
Jeg ventet i 42 minutter før jeg kom igjennom i dag!

Og, alt var som jeg trodde[;)]

hehehehehe..
jeg glemte det faktisk helt..så ringte kl 1400, å de tok den med en gang..,snakka i 2 min så var det over..så var nok ikke meg nei[:D]

sovna ikke inatt, lå våken, så sovna ikke før kl var rundt 6 idag tidlig, så jeg skrudde av tlf å alt som var å våkna kl 1330, kl 14 DA kom jeg på sykehuset..hehe. helt i surr. men rakk det nå, snakka nå med ei som sa jeg skulle få alt i posten...

skal du få begynne nå da Babyhåp? [;)]

(nysgjerrig her ja[:D])

jeg fikk mensen den 30.
så den 19 etter det jeg tro??
med spray.
men har ikke uttak før uke 9, så enten blir det leenge på medisiner eller så får jeg uttak før[:D] er lov å håpe

På grunn av sambos jobb og min teite mens, skal jeg begynne med primolutt 19.01.... Er ikke langt etter babytutta[:D]

Da kom du igjennom når jeg la på da... Jeg satt fra litt over kl.13 til klokka var over 14 før jeg var ferdig...

ORIGINAL: Babyhåp

På grunn av sambos jobb og min teite mens, skal jeg begynne med primolutt 19.01.... Er ikke langt etter babytutta[:D]

Da kom du igjennom når jeg la på da... Jeg satt fra litt over kl.13 til klokka var over 14 før jeg var ferdig...

primolutt; er det for å fremkalle mens det??

ORIGINAL: Hope

primolutt; er det for å fremkalle mens det??

jepp...

åååh så fort trodde du skulle vente lengre jeg..men da er du jo toppen en uke etter meg da...nei så moro[:D]

ORIGINAL: babytutta

åååh så fort trodde du skulle vente lengre jeg..men da er du jo toppen en uke etter meg da...nei så moro[:D]

Hihi[:D]

hihihihihihihihihihihihihihihihihi[:D][:D][:D][:D][:D] er vi heldige havner vi i samma terminforum, jeg blir nok i siste del av november, kanskje du helt i slutten om vi ikke havner likt...jiiippie jaja tjohei[:D]

Hehe, håper på det ja!!

Hehe, håper på det ja!!

Novemberbarn er absolutt å anbefale... [;)][:D]  

her funket primoluten alt for masse[&:] så du skal se du får den fort[:D]

ORIGINAL: Ariana

Hehe, håper på det ja!!

Der var jo tause Birgitte også! Har mobilen streika eller noe??? Har jo ikke snakket med deg siden i fjor!!! 

Hehe, håper på det ja!!

Der var jo tause Birgitte også! Har mobilen streika eller noe??? Har jo ikke snakket med deg siden i fjor!!! 

off, i fjor hørtes litt fælt ut... [&:][8|]
Men joda, mobilen har streika, og det har eg og... Vert altfor masse styr i det siste... [&o] Har ikke hatt tid til noenting bortsettt fra jobb, hus og snuppa... Unnskyld... [&o] Kan du tilgi meg?

Ja, da er det ikke lenge til du er igang og. Blir spennende!! Mange å følge her inne nå. [:)]

off, i fjor hørtes litt fælt ut... [&:][8|]
Men joda, mobilen har streika, og det har eg og... Vert altfor masse styr i det siste... [&o] Har ikke hatt tid til noenting bortsettt fra jobb, hus og snuppa... Unnskyld... [&o] Kan du tilgi meg?

Nåja

[8D] Off course babe!! Har skrevet noen meldinger uten å få svar da, så reknet med du var hos pappaen[;)] Gi en lyd en dag, har fått TV igjen, så nå kan treningen starte[:D]

Back
Topp