Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Babyhåpprimolutt; er det for å fremkalle mens det??
På grunn av sambos jobb og min teite mens, skal jeg begynne med primolutt 19.01.... Er ikke langt etter babytutta[:D]
Da kom du igjennom når jeg la på da... Jeg satt fra litt over kl.13 til klokka var over 14 før jeg var ferdig...
ORIGINAL: Hope
ORIGINAL: Babyhåpprimolutt; er det for å fremkalle mens det??
På grunn av sambos jobb og min teite mens, skal jeg begynne med primolutt 19.01.... Er ikke langt etter babytutta[:D]
Da kom du igjennom når jeg la på da... Jeg satt fra litt over kl.13 til klokka var over 14 før jeg var ferdig...
ORIGINAL: Babyhåp
ORIGINAL: babytutta
åååh så fort trodde du skulle vente lengre jeg..men da er du jo toppen en uke etter meg da...nei så moro[:D]
ORIGINAL: Ariana
Hehe, håper på det ja!!
Novemberbarn er absolutt å anbefale... [;)][:D]
Der var jo tause Birgitte også! Har mobilen streika eller noe??? Har jo ikke snakket med deg siden i fjor!!!
ORIGINAL: Ariana
off, i fjor hørtes litt fælt ut... [&:][8|]
Men joda, mobilen har streika, og det har eg og... Vert altfor masse styr i det siste... [&o] Har ikke hatt tid til noenting bortsettt fra jobb, hus og snuppa... Unnskyld... [&o] Kan du tilgi meg?