Babytutta...

Emz mamma

Elsker forumet
Hvordan gikk det idag!?!? [:)]

heeei, joda gikk greit..får ikke karakteren før i morgen kveld...tviler på vi stryker...men jeg trakk jo seff det værste tema jeg kunne da, men greidde oss fint. har ikke orket hjem etterpå, så jeg dro til en veninne og var hos henne et par timer, sløvan forran tvn med den lille babyen hennes på fanget (4 uker gammal!) og trilla en tur, så henta jeg minsten til svigersøs, og har hatt han frem til nå omtrent...hun har ødelagt seg i ryggen, så tenkte å hjelpe henne litt...så nå har jeg nettopp vært hos de å lagt 3 viltre gutter. så idag har dagen gått kjempefort. og nå vil jeg ha baby og! jeg og sambo har trilla lang tur å kosa oss, vil så bli en familie sammen!

skikkelig deilig er det ja..hehe. kun en muntlig igjen neste onsdag, så blir vel samma tralten da også..hehe

Så bra da, da er det unnagjort så virker det som om du har ein grei feeling på det!
Det er såå koslig med trilleturer,savner den tiden så fælt. Men en dag skal du se .... [;)]

ja en dag skal vi trille vår egen.. vi er en del barnevakt, har så mye unger rundt oss... og vi koser oss så skikkelig, lager middag leker å triller.. så kommer søs i jula med sine to små, og da blir det vel jeg som tar ansvar for de, hehe. er jeg i nærheten så tar hu seg ferie....og da skal jeg koooose meg å skli akebrett å trille å alt det der... så neste jul er det JEG som har et nurk!

Back
Topp