Babytutta...

Emz mamma

Elsker forumet
er du spent? Og om du ikke ser den før Onsdag... HVORDAN Gikk det!? [:)]

Hmm.... de skulle vel kanskje komme hjem ganske sent ikveld.....

(får se om hun dukker opp imens jeg tar med jentungen en tur til søster'n kanskje.....)

spent her og! håper det gikk bra med deg i dag...[:)]

heisann... nå er vi nettopp komt inn døren hjemme, har pakket opp allllle IKEA posene mine.... i love ikea hehe
ja, tilbake til saken. gikk strålende... blir ikke oppstart nå mens som kommer for å si det slik...er fullt der en stund fremover til et stykke ut i året som kommer[:(]... skal ha oppstart i 2008 da[:D] 
så må nok smøre meg med tålmodighet.. satser på at det blir en baby i hus til julaften neste år er vi heldige[:)]
greie folk.....fikk god info, kan hende jeg har en lett form av pcos noe som kan gjøre det litt vanskligere for oss men tror det går bra, kan nok stemme med litt symptomer som har kommet etter pilleslutt ja! som feks økt vekt spes på magen...offameg[:@] meeen det skal trimmes bort nå hehe.
takk for tråden da..kjekt noen tenker på meg også

så bra at alt gikk bra [:)]
håper dere får komme igang snart, kanskje det er greit med litt tid så man får forberedt seg litt ekstra?
(eller kanskje det bare er min måte å rettferdiggjøre ventetiden...)

lykke til!

og jeg er ikke misunnelig i det heeele tatt for at du har vært på ikea. neida. ikke denne tøtta nei...[&:]

ventetiden får vi bare ta med en klype salt..heeh

ikea ja, det er terapi for sjela mi.....
svidde av 3100 kr der... men driver med litt oppussing så det var heeelt nødvendig.. hehe

vet du ikke at det alltid er nødvendig å svi av penger på ikea?
tenk den dagen du skal begynne innkjøp til babyen din! heldige deg som bor nært ikea da!
vi må kjøre 90 mil, vi...

nå er det noen timers kjøring da.hehe, men hva gjør man ikke for å bruke penger på ikea.. har det meste til en baby, men ser på sprinkelsenger hver gang og kose dyr og dyner og masse barneting til soverommet...blir jo helt tullete[:)]

Så bra du syntes det var en grei opplevelse, og IKEA er A-M-A-Z-I-N-G !!!!!!   [:D]

(har lagt inn i din tråd også   )

ja jeg venter bare på oppstart jeg[:)] blir noen laaange dager ja

Back
Topp