Babytravel #@#@@@!!!!#

Stoltmamma89

Elsker forumet
Jeg hater den vognen jeg har! Jeg kjøpte jo en smart Babytravel vogn på reflexs for 2 månder siden! Etter to uker gikk vi inn og klagde på vognen fordi forhjulene ikke virket som de skulle! Så vi fikk nytt understell! Etter to uker skjedde det sammen, men da reiste vi på ferie! den er noe dritt og kjøre! Har ikke brukten så mye i det siste! Hvis jeg har gått ut har vi kjørt eller jeg har tatt henne i bæreselen! Men disse to dagen har jeg jo kjørt en del med den siden TVNORGE var her! Å da begynte den selfølgelig å bli vanskelig igjen.. Å igår begynte den som man regulerer håndtaket med å falle av! Der du regulere sete på vognen slår seg i vranglås og vognen rister og låser seg når jeg skulle ta den opp og ned trapper! Så imorgen skal vi dra ut på reflex i Åsane(bergen) å be om pengene tilbake eller en tilgodelapp! Noe skal jeg ha for jeg går ikke ut av den butikken med den vognen selv om de kaster den etter meg! 

Så irriterende! Helt enig med deg..du må jo bare si at du ikke tør å bruke vogna til datteren din..de har jeg prøvd å fikse den en gang...lykke til!

Babytravel
ORIGINAL: løve78

Så irriterende! Helt enig med deg..du må jo bare si at du ikke tør å bruke vogna til datteren din..de har jeg prøvd å fikse den en gang...lykke til!

sign!

Back
Topp