Babyting

Babymama#2

JuniBaby
Sommerfuglene <3
Når skal dere begynne å kjøpe inn ting til babyen deres? Noen som har erfaringer fra tidligere?

Jeg kjenner jeg har lyst å begynne rett etter 12 uker, og ønske meg alt til jul men samtidig er vell det kanskje en liten smule tidlig? :rolleyes:

Det klør virkelig i fingrene og lommeboka :D

Jeg ventet til ordinær ultralyd med de andre, og kommer til å gjøre det samme nå. Syntes det var så koselig å dra rett fra ultralyd og kjøpe noe til baby i "rett" farge ift kjønn :) men for all del, du kan jo sikkert starte. Men veldig gøy å handle når magen synes ordentlig og alt er litt mer reelt og nært :) MEN surfe og se på forskjellige alternativer har det allerede blitt mye av :)

Jeg kommer nok også til å vente til ord UL. Men nå har jeg mye utstyr fra forrige barn, så stresser ikke like mye med å få ting på plass denne gang :P

Hørtes ikke dumt ut :) jeg surfer og surfer og drømmer meg helt bort!
Har ikke helt klart å tro på at jeg er gravid pga lite symptomer, men nå plutselig har det gått opp for meg og jeg klarer å glede meg skikkelig! :D

Tror jeg skal kjøpe bilstol snart nå, men venter med de andre tingene som vogn og stellebord til etter oul:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kjøpt seng, sko og litt småtteri :) Vært så heldig å fått arve lekegrind og vippestol også

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nok ikke å kjøpe de store tingene som seng, vogn, bilstoler osv med det første da vi skal pusse litt opp og plassen er litt liten.. :)
Men har kjøpt en body bare for å ha gjort det! Den er hvit og enkel, siden vi ikke vet kjønnet :)
Blir spennende å få vite kjønnet og da blir det nok maaaaaaasse handling så får bare spare penger! :)

Med første ventet jeg til etter ordinær UL som da også var i januar, heldigvis så hadde Barnashus knalltilbud helga etter så jeg shoppa MASSE da :) Vogn, bilstol, seng og masse babykler. Kjempekjekt. Tror jeg venter denne gangen også. Siden d blir 2 år mellom dem trenger jeg ny vogn så venter til det er 40% på alle 2013 vognene :) Er det jente har jeg MASSE kler fra før :)

Back
Topp