babyting

MammatilAsk

Glad i forumet
hvordan ligger dere ann med babyting.? 

her er nesten alt i hus uten om vippestol 

lurer å på om jeg skal kjøpe eller sy ny sengekant. 
noen som har sett en oppskrifte på det? 

Jeg har en gutt fra før av, og venter nå en til gutt så her har vi alt i hus

Eneste vi holder på me er å pusser opp barnerommet, har bare listene igjenn!:D Å DA KAN JEG BEGYNE Å INNREDE!
Gleder meg til å legge på plass klær i skoffer osv!:) Er så kosleig:):) 

Har desverre ikke noe oppskrivt på sengekant:/ Har kjøpt min på prinsesse:)

Har letet frem familievuggen, og oppi den ligger noen få klær som vi har kjøpt til lillegutt, og en hau med klær som han skal arve fra søskenbarnet sitt. Det er det eneste som har kommet i hus her, men det blir nok mye mer iløpet av sommeren tenker jeg!

Syns denne tiden framover er så koselig!:)<3 Arti å ordne til lillegull kommer

Jeg har kun kjøpt noen bodyer enda, men trenger kun litt jente tøy, vippestol og kommode denne gangen.Blir nok litt shopping i løpet av sommeren:)

Ja må å ha en komode å ha på rommet til lillegutt å
Gud hvor jeg gleder meg til babykos igjenn! åååååh er en så koselig tid, tross alt nattevåk å magevondt å raping;D hehe.. Man må bare nyyyte den:)

Jeg har kjøpt barnevogn og litt småklær. Har seng fra før etter faren så den er i boks. Mangler vel endel ennå men noe vil jeg vente med å kjøpe til etter fødsel for å se om vi faktisk har behov for det:)

Jeg har kjøpt:
- Vogn, stelleveske og vognteppe.
- Stokke sleepi seng med alt tilbehør som trengs.
- En del klær i størrelse 56.
- Bilstol med base.
- Madrass og krabbeteppe til lekegrind.

Mangler:
- Stellebord og stellematte
- Stellesaker
- Babycall
- Lekegrind 1*1 meter
- Speil til bilen
- Brystpumpe, amme-bh(er), ammeinnlegg
- Tripp trapp med newbornsett
- Voksi Urban vognpose
- Mer klær - spesielt i ull. Sverger til Devold.

Ting som jeg er usikker på:
- Babygym?
- Vippestol?

Dette står igjen for oss å kjøpe:

Ullstrømpebukser

Ullbody

Sengekant til lekegrind -sy selv?

Lekegrind

Teppe til lekegrind -sy selv?

Uro

Babycall

Flaskeutstyr? Tutter, sterilisator

Nan

Kluter

Stelleprodukter: engangskluter

Stellebord

Bokser til oppbevaring på stellebord/eventuelt spraye noen kurver vi har fra før

Bleier

Sengehimmel -lage selv

Sengetøy -sy selv

Laken

Pysjer

Bilsetepose

ullsokker 2 par

Smokker

Kan være at noe er glemt, men tror mye begynner å falle på plass. Hadde ungen kommet frisk og fin i morgen hadde vi overlevd alle 4:)
Vi har begynt å få ting i orden på soverommet hvor babyen sin seng skal stå til pynt et halvt års tid:P Har fått opp kommode der i dag som klærne som er for store skal få bo i. Vogna står klar med vinterpose og stelleveske. Babykurven er ganske klar og samme med bilstolen. Begynner å få et greit jentelager med klær og har sikkert klær fra storebror som kan brukes også. Har kjøpt babygym, men angrer bittert (syns den var superstygg når jeg så fargene hjemme). Vippestolen satte vi opp i dag og nå koser dukka seg i den:P Jodda, så det meste er greit i boks egentlig.

Oia, jeg har ikke begynt enda jeg, hehe.
Slik var det med forrige også, jeg fikk klærne ferdig vasket og klare halvannen uke før hu kom.

Nå skal jeg begynne litt før tror jeg. Må skaffe endel ekstra ting, som en sprinkelseng til med tilbehør, ny bilstol etc. Ikke minst må jeg få ordna en ekstra seterad til bilen, hehe!

Elvira25 skrev:
Jeg har kjøpt:
- Vogn, stelleveske og vognteppe.
- Stokke sleepi seng med alt tilbehør som trengs.
- En del klær i størrelse 56.
- Bilstol med base.
- Madrass og krabbeteppe til lekegrind.

Mangler:
- Stellebord og stellematte
- Stellesaker
- Babycall
- Lekegrind 1*1 meter
- Speil til bilen
- Brystpumpe, amme-bh(er), ammeinnlegg
- Tripp trapp med newbornsett
- Voksi Urban vognpose
- Mer klær - spesielt i ull. Sverger til Devold.

Ting som jeg er usikker på:
- Babygym?
- Vippestol?

Vippestol brukte jeg mye. Benjamin var så fornøyd når han satt i denne. Hadde baby bjørn sin. Kommer til å kjøpe en denne gangen, da vi lånte sist

Baby gym brukte jeg endel frem til rundt 4 måneder tror jeg. Tar den ned fra lofte denne gangen_:)

Her har vi ikke kommet i gang helt ennå.. Har selv bare kjøpt to plagg til jenta mi.. Mamma har kjøpt to luer og to bukser og strikket tøffler. Hun skal få en del klær fra sin kusine i str 50 og 56, så slipper å kjøpe så mye smått.. Vogn og den slags skal vi se på om en mnds tid når pappa kommer hjem fra ferie.. Gleder oss masse! Dette blir vårt første barn

Alt er kjøpt nytt,mot er i hus :) mangler bare Stokke daybed, vippestol og sengekant

Har kjøpt litt klær.. eller altfor mye ifølge min mor.. hehe..

har det meste av store ting etter storebror men skal kjøpe stellebord og kommode til soverommet. Vi driver og pusset opp et hus så gleder meg til babyrommet er ferdig malt så jeg kan begynne å innrede :)

Litt usikker på hva jeg har fra før også så blir greit å få flytta ordentlig ut og sett hva som ligger på loftet..

jeg må også ha ny sengekant men tipper jeg kjøper :) Skal sy gardiner da om jeg finner noe fint stoff! :)

Back
Topp