Babyting/ klær

Ikke kjøpt noe.

Dette er nr tre, vi har en gutt og ei jente fra før.

Begrenset hva vi trenger kjøpe, men noe er det jo
 
Mange som har begynt å handle til babyen? Selv har jeg ikke kjøpt noe enda.

Har ikke kjøpt en eneste ting enda. Men det er mye pga tidligere erfaringer, med forskjellig alvorlige funn på oul som endte i at vi måtte avbryte svangerskapet i uke 19 sist. ( Til tross for at vi hadde vært på TO tidlige ultralyder hos privat, og fått beskjed om at alt var i skjønneste orden...)
Vi hadde ikke handlet inn en eneste ting enda den gangen heller, og DET var vi glad for i ettertid. Denne gangen venter vi også til etter oul. Det blir mer enn nok tid til å handle uansett, så sånn sett ikke noe stress. Vi får en atpåklatt, så vi har ingenting fra før. Men, gleder meg til å begynne handlingen :D :D
 
Har ikke handlet noe, men har begynt å strikke babyteppe :p Men vi har masse ting som vi skal arve "på andre siden av norge", slik som seng å klær og diverse. Masse som er ti år gammelt, men ikke brukt da søskenbarnet mitt måtte tilbringe sine eneste to måneder på sykehuset :/ Tante har ikke gitt bort noe for hun har ventet på at jeg eller noen andre som hadde lyst på det skulle ha smått :) Også vet jeg at jeg kommer til å arve og få litt rundt om kring så etterhvert blir det å finne bilstol og stellebenk/utstyr på tilbud, også ull-klær da ;) Må se i løpet av høsten hva som dukker opp her hjemme så tar vi det etter det :)
 
Har kjøpt vogn,sokker og en koseklut.
Har alle det store tingene etter de kommende storesøsterene. Så her gjenstår det å kjøpe noe småting og alle babyklærene :D
 
Har ikke kjøpt noe enda, men begynt å sy og strikke :) har fått en del klær og småting til barnerommet av besteforeldre og oldeforeldre.
 
nei ikke kjøpt no. men fått en bamse og en lue av mamma til baby. pleier og handle en ting etter oul.vi har jo det meste her men ikke vinter klær nyfødt da mine andre barn er født på sommeren og vår. så må uansett kjøpe litt slike ting.og skulle det v're jente denne gangen så blir det vel litt mer shopping.
 
Ikke kjøpt noe ennå, bare strikket to små plagg. Har så og si alt fra før. Trenger ny vogn, også må jeg ha spebarnsinnlegg til ergobaby.
 
Nei, jeg har ikke kjøpt noe. Venter til etter ordinær UL ;).
 
Har ikke så mye igjen etter de to eldste, vi skulle jo ikke ha flere barn så vi har gitt bort det meste. Men så ombestemte vi oss;)

Venter med det meste til vi har vært på oul, men har kjøpt litt. Ei moseskrybbe jeg bare MÅTTE ha (foreløbig fungerer den som krokodilleseng) og litt klær jeg kom over på salg :)
Vis vedlegget 127948
Så fin den var:)
 
I dag kjøpte jeg en nøytral ullbody på halv pris:) Var også og så i babybutikker, og tok med noen kataloger hjem. Moro!
 
Har foreløpig kjøpt bamse, fleecepledd, vogn, vognpose og holder på å hekle litt :) Venter til etter babyshower med å kjøpe klær, for da kan det hende jeg får en del, så jeg ikke kjøper alt for mye :)
21ad581d6e36a7a05a156c74a6445725
331c8867a15e2f5f54f40d70395784df
 
Nå har jeg bestilt bilstol på nett:) Vi bestemte oss for Recaro Privia, siden den har gjort det best i test. Fant den på Jollyroom til 1499.
 
Har det meste av utstyr fra før av. Kommer til å vente med å kjøpe klær til etter oul. Har kjøpt en Sophie la girafe, da ;)
 
Stellebord, en slags vippestolvugge, stor greie, bilstol, litt klær :) kommet over det billig på nett så slått til. Kjenner det er skummelt siden vi ikke har vært på OUL enda men prøver å ikke Bare tenke negativt :)

ImageUploadedByBV Forum1438331331.764911.jpgImageUploadedByBV Forum1438331373.886510.jpg

Vippevogga ble gitt bort :eek:

Stellebordet betalte vi 100 kr for
 
Har det meste etter to jenter, men må shoppe litt om det er en gutt inni her :) Venter med å handle og strikke til etter oul, om 11 dager!
 
Back
Topp